رعایت اصول ایمنی در ساختمان‌ها جدی گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خواستار توجه ویژه به ایمنی ساختمان‌ها شد و گفت: به شهادت رسیدن شماری از آتش نشانان فداکار در حادثه پلاسکو ملت ایران را داغدار کرد.

آیت الله سید یحیی جعفری در آیین تجلیل از خدمات عوامل اجرایی نماز جمعه کرمان با تسلیت درگذشت شماری از آتش نشانان فداکار در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران اظهار کرد: این افراد جان خود را در راه خدمت به خلق خدا از دست دادند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه غم انگیز ملت ایران را عزادار کرد افزود: این ضایعه را به مردم و خانواده‌های شهدای آتش نشان تسلیت می گویم.

آیت الله جعفری رعایت اصول ایمنی در ساختمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بر اساس گفته رئیس شورای شهر تهران بارها در خصوص ایمن نبودن این ساختمان هشدارهایی داده شده بود که متاسفانه عدم توجه به این هشدارها باعث به وجود آمدن این حادثه تأسف بار شد.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ نماز در جامعه تصریح کرد: برگزاری آیین نماز جمعه خدمتی بزرگ به شمار می‌رود که ثواب دنیا و آخرت را به همراه دارد. وی به تشریح اهمیت نماز پرداخت و اظهار کرد: پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) می‌فرماید «محبوب‌ترین انسان‌ها نزد خداوند کسانی هستند که نفع بیشتری به خلق خدا می‌رسانند».

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *