رونی در آستانه بازگشت به میادین

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد آمادگی برای بازگشت به میادین را به دست آورده است. رونی از ماه فوریه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از میادین به دور بود؛ ولی حالا شرایط بازی کردن را پیدا کرده و امروز برای تیم زیر ۲۱ سال منچستریونایتد به میدان خواهد رفت. فان‌خال در این رابطه گفت: «رونی احتمالا روز دوشنبه ۶۰ دقیقه بازی خواهد کرد تا ببینیم اوضاع چگونه است. او بیش از دو ماه از میادین به دور است. البته که او مهاجم است، ولی این را نشان داده که در فرم خوبی قرار دارد. همیشه همین گونه است.»

خامس
باید احساس اهمیت کند
سزار فالکونی، سرمربی سابق خامس رودریگس عنوان کرد که او نیاز دارد احساس اهمیت کند تا بتواند بدرخشد. فالکونی خامس را به تیم بنفیلد منتقل کرد و در آنجا توانست اولین قهرمانی خود در لیگ آرژانتین در سال ۲۰۰۹ را به دست آورد. فالکونی معتقد است که بهترین راه برای درخشش خامس، این است که احساس اهمیت کند. او گفت: «ما به او پستی در تیم دادیم که وظایف زیادی نداشته باشد و بتواند رشد کند. برایش اهمیت زیادی قایل بودیم و برای همین به او آزادی عمل داده بودیم و او با عملکرد آزادانه‌اش با توپ خوشحال بود. فکر می‌کنم پیراهن رئال برای او مسئولیت زیادی به وجود آورده؛ ولی معتقدم که شخصیت و استعداد پوشیدن آن را دارد و آینده درخشانی پیش روی او خواهد بود.

تبریک مورینیو
به قهرمان بوکس دنیا
ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، مبارزه آنتونی جاشوا مقابل کریس مارتین برای کسب عنوان بهترین بوکسور سنگین وزن IFB را از نزدیک تماشا کرد. آقای خاص که این روزها بدون تیم است، از این فرصت برای پرداختن به فعالیت‌های مورد علاقه‌اش استفاده می‌کند؛ از جمله تماشای مبارزه جاشوا و مارتین، دو بوکسور سنگین‌وزنی که برای کسب عنوان بهترین مشت‌زن دنیا از منظر سازمان IFB مقابل هم قرار گرفتند. مورینیو در پایان مسابقه هم از اولین کسانی بود که به سراغ جاشوا رفت و پیروزی‌اش را تبریک گفت.

امیدوارم ایکاردی در اینتر بماند
خاویر زانتی، نایب‌رییس باشگاه اینتر عنوان کرد که آن‌ها قصد دارند مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی خود را حفظ کنند. ایکاردی در طول دوران حضورش در اینتر از سال ۲۰۱۳، به یک بازیکن کلیدی تبدیل شده است. او فصل گذشته آقای گل لیگ شد و این فصل نیز ۱۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. باشگاه‌های بزرگ نیز او را تحت نظر داشته‌اند و تیم‌هایی مثل منچستریونایتد، آرسنال و اتلتیکو خواهان جذب او هستند. با این حال، زانتی عنوان کرد که آن‌ها قصد فروش مهاجم آرژانتینی را ندارند. او گفت: ایکاردی مهاجم و کاپیتان ماست. امیدواریم که او در کنار ما بماند. باید شرایط و اتفاقاتی که برای بعضی بازیکنان رخ داد را بهبود ببخشیم و چند بازیکن با کیفیت و باتجربه جذب کنیم.

جزییات قرارداد نیمار افشا شد
سایت فوتبال لیکز، در آخرین افشاگری خود جزییات قرارداد جنجالی نیمار با بارسلونا را منتشر کرد. مهاجم برزیلی سال ۲۰۱۳ از سانتوس با قراردادی ۵ ساله به بارسلونا پیوست و پدرش به عنوان مدیر برنامه‌هایش شروع به فعالیت کرد. طبق این قرارداد، نیمار سالانه ۵ میلیون یورو حقوق می‌گیرد؛ ولی با پاداش‌هایی که به آن اضافه می‌شود، در نهایت ۴۹٫۵ میلیون یورو در طول دوران قراردادش دریافت می‌کند. او تا به اینجای کار ۸٫۵ میلیون یورو پاداش دریافت کرده و همچنین رقم فسخ قرارداد او ۱۹۰ میلیون یوروست.

می‌خواهم در ریو
خوش بدرخشم
تنها قایقران ایران که جواز حضور در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ را تا بدین لحظه به دست آورده، گفت که با انگیزه بالا تمرین می‌کند تا در مسابقات جهانی آلمان بتواند رنکینگ خود را برای پارالمپیک ارتقا دهد. شهلا بهروزی‌راد که سال گذشته از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا و به عنوان تنها آسیایی صاحب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ریو شد در گفت‌وگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک درباره روند تمرینات خود اظهار داشت: همچنان به صورت مستمر و در کنار دیگر اعضای تیم ملی در دریاچه آزادی تمریناتم را زیر نظر مسعود مهدوی‌نیا دنبال می‌کنم. این تمرینات بدون هیچ وقفه‌ای تا زمان حضور در مسابقات جهانی آلمان ادامه خواهد داشت. هر روز باانگیزه‌تر از روز قبل تمریناتم را انجام می‌دهم؛ چون می‌خواهم در ریو خوش بدرخشم و حداقل خودم از عملکردم و چگونگی پارو زدنم راضی باشم. البته صددرصد تلاشم برای دستیابی به مدال است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *