رییس هئیت بسکتبال شهرضا درگذشت

رحمت الله انور از پیشکسوتان فرهنگی و چهره‌های شاخص ورزشی شهرضا در سن ۶۶سالگی و پس از یک عمر تلاش و ایثارگری برای تربیت جوانان و ورزشکاران این دیار درگذشت. زنده‌یاد انور از چهره‌های برجسته ورزش بسکتبال در شهرضا به شمار می‌رفت که در سال‌های دور به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیم بسکتبال پاس مطرح بود و پس از اتمام دوران حرفه‌ای خود در این رشته به پرورش استعدادهای برتر در این رشته پرطرفدار پرداخت و حمایت‌ها و هدایت‌گری‌های مدبرانه وی، زمینه حضور تعدادی از ورزشکاران برتر این رشته ورزشی را در سطح تیم‌های شاخص استانی و ملی فراهم کرد. گفتنی است مرحوم انور در مدت فعالیت خود در رأس هئیت بسکتبال شهرضا، زمینه رشد وپویایی این رشته را در سطح شهرستان فراهم کرد. مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت فرهنگی، ورزشی روز شنبه هفته جاری از محل ورزشگاه شهید طحانی با حضور هزاران نفر از فرهنگیان، ورزشکاران، مسئولان و اقشار مختلف مردم به سمت آرامستان شاهرضا (ع) برگزار شد.

خبر بد برای والیبال ایران
ستاره تیم ملی والیبال مصدوم شد. سید محمد موسوی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در تمرین روز (یکشنبه) از ناحیه کمر مصدوم شد و برای انجام MRI و مراحل درمان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. سیامک افروزی، پزشک تیم ملی، اعلام نظر در خصوص تشخیص نوع مصدومیت و مدت زمان طول درمان موسوی را به بعد از انجام آم ار آی و آزمایشات لازم موکول کرد.

فوتسال ایران
نامزد برترین تیم جهان
تیم ملی فوتسال ایران، جزو ۱۰ تیم برتر ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۵ میلادی انتخاب شد. سایت تخصصی فوتسال پلنت، تیم ملی فوتسال مردان ایران را جزو نامزدهای کسب جایزه ۱۰ تیم ملی برتر جهان در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد. تیم ملی ایران حدود ۲ ماه پیش توانست پس از ۶ سال، قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. دو روز پیش نیز، مهدی مصطفایی
نامزد بخش برترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۵ شد. همچنین فرشته کریمی در بخش بهترین بازیکن زن و فرزانه توسلی در بخش بهترین دروازه‌بان زن نامزد شدند.

وضعیت یزدانی و رضایی
در ابهام
جلسه کمیسیون ویژه پزشکی قاسم رضایی و رضا یزدانی در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار
شد.
غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر افزود: به دنبال درخواست فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی وضعیت آسیب‌دیدگی این دو ملی‌پوش ارزنده و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های انتخابی تیم ملی صبح روز یکشنبه به اتفاق مسئولان کمیته پزشکی فدراسیون کشتی و با حضور این دو ورزشکار، کمیسیون پزشکی تشکیل و بررسی‌های لازم در خصوص نوع و شدت آسیب‌دیدگی این دو ورزشکار انجام شد.
نوروزی خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نشست کمیسیون پس از بررسی کارشناسان این حوزه و مشورت با متخصصان مربوطه به اطلاع فدراسیون کشتی خواهد رسید. نتایج بررسی این کمیسیون، پس از اعلام از سوی فدراسیون پزشکی، به صورت رسمی از سوی فدراسیون کشتی اعلام خواهد
شد.

کسب ۲ سهمیه بعید نیست
ملی‌پوش المپیکی پینگ‌پنگ ایران می‌گوید: ملی‌پوشان ایران، کار دشواری در رقابت‌های انتخابی المپیک هنگ‌کنگ در پیش دارند؛ ولی کسب ۲ سهمیه در این رقابت‌ها دور از دسترس نیست.
نوشاد عالمیان درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: در هفته‌های اخیر، تمرینات پرفشاری را دنبال کردم و با توجه به شرایطی که داریم کسب سهمیه دور از دسترس نیست؛ ولی نباید فراموش کرد که حریفان ما با تمامی توان راهی این رقابت‌ها
می‌شوند.
او افزود: مصدومیتی که چندی پیش داشتم، شرایطم را سخت کرد و به خاطر این مصدومیت، نتوانستم در تورنمنت‌های مجارستان و آلمان حضور پیدا کنم.
البته حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در مالزی شرایط خوبی را برایم فراهم کرد و از آمادگی بهتری برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک برخوردار شدم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *