زاینده رود، جان جوان ۳۸ساله اصفهانی را گرفت

قاسم فخرایی در گفتگوی خبری با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری و اطلاع رسانی چادگان اظهار کرد: جوان ۳۸ ساله ای بامداد صبح امروز حوالی منطقه سد زاینده رود و پایین تر از ویلاهای اداره برق به علت بی احتیاطی و آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه زاینده رود غرق شد.

وی ادامه داد: این جوان ۳۸ساله، اهل اصفهان می باشد که در این حادثه با توجه به  سردی هوا و اینکه  آب زاینده رود در شهرستان چادگان دارای شدت جریان بالایی است،فرد غرق شده به علت نا آگاهی و عدم اطلاع از خطران ناشی از آب و عدم توجه به تابلوهای هشدار شنا ممنوع جان خود را ازدست داد.

فخرایی با بیان این که حادثه در ساعت۴:۳۰ صبح با مداد رخ داده است افزود: در طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰هماهنگی های لازم با تیم غواصی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر صورت پذیرفت و با حضور در صحنه حادثه نسبت به بیرون کشیدن فرد غرق شده از آب اقدام گردید.

مسوول تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان از عموم هموطنان عزیر درخواست کرد با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان در تمام فصول سال نسبت به رعایت موارد ایمنی و هشدارهای لازم در مورد ناشی از آب توجه کانل نموده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *