سبک بازی تیم علی دایی مانند استقلال است/با احترام صبا را شکست می دهیم

سرمربی نیروی زمینی گفت:سبک بازی صبای قم خیلی شبیه به استقلال است و ما هم در این مدت دو بار با این تیم بازی کردیم.

فرشاد فلاحت زاده در گفت و گو با کاپ، درباره بازی فردا در چارچوب جام حذفی برابر صبای قم اظهار داشت: تیم علی دایی را به خوبی می شناسیم و در این مدت با انجام یک بازی با استقلال تهران که سبک بازی اش شبیه این تیم است تیم و بازیکنان مان را محک خوبی زدیم. البته پیش از آن هم یک بازی تدارکاتی دیگر با چین تایپه انجام داده بودیم که یک بر صفر برنده شدیم و الان بازیکنان مان از لحاظ روحی در شرایط خوبی بسر می برند.

وی ادامه داد: البته تیم صبا لیگ برتری است اما ما هم در تیم مان بازیکنان باتجربه داریم که می توانند کمک کنند تا نتیجه مورد نظرمان را بگیریم. صبا در کناره ها و میانه زمین خوب است و ما با تمام توان آماده مصاف با این تیم هستیم. در جام حذفی باید با حوصله بازی کرد و بازیکنان ما از این نظر به خوبی توجیه شده اند.

سرمربی نیروی زمین با اشاره به بازی که هفته گذشته با استقلال داشتند تأکید کرد: در دیداری که با استقلال داشتیم ما تیم برتر میدان بودیم و دو بار توپ را به تیرک دروازه استقلال زدیم و سه بار هم بازیکنان مان موقعیت های تک به تک را از دست دادند. دو بار هم بازیکنان استقلال روی نفرات ما خطاهایی انجام دادند که باید از زمین بازی اخراج می شدند ولی داور بازی این کار را نکرد. با همه این اوصاف و احترامی که برای علی دایی و تیم خوب صبای قم قایل هستم باید بگویم که ما فردا برای شکست دادن تیم صبا به دیدار این تیم می رویم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *