شجاعیان در تهران، حاج صفی در اروپا

هامون رشیدیان

لیگ برتر روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد. باشگاه‌های فوتبال از هر سو به دنبال جذب بهترین بازیکنان لیگ هستند و ستاره‌های فوتبال ایران هم سودای اروپایی شدن در سر دارند. در این بازار پر رونق اما بعضی تیم‌ها توانسته‌اند بهتر از دیگران عمل کنند و بعضی‌های دیگر هنوز چشم به روزهای آینده دارند. در ادامه گزارش‌های نقل و انتقالات لیگ برتر در این گزارش به آخرین اخبار و شایعه‌های سطح اول فوتبال ایران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

داریوش یک درصد تا استقلالی شدن

داریوش شجاعیان یکی از مهره‌های پر سروصدای لیگ برتر بود که مستری های فراوانی داشت. در حالی که همه این بازیکن را پرسپولیسی می‌دانستند در تغییری ۱۸۰ درجه‌ای این بازیکنان ناگهان به سمت استقلال رفت. بر اساس اخبار پشت پرده گویا پیشنهاد پرسپولیسی‌ها آنقدر کم بوده که این بازیکنان در اعتراض به این رفتار دیگر حاضر نشده با این باشگاه مذاکره کند و تصمیم گرفته به سرسخت‌ترین رقیب قرمزها یعنی استقلال بپیوندد. در حال حاضر گفته می‌شود داریوش ۹۹ درصد استقلالی است و یک درصد باقی مانده نیز همین امروز و فردا حل خواهد شد.

احسان و سودای اروپا

بعد از داریوش شجاعیان بدون شک یکی از بازیکنان سرشناس بازار نقل و انتقالات احسان حاج صفی است. حاج صفی از تجربه ناموفق بوندس لیگا دو به سپاهان بازگشت و بازی‌های خوبی هم به نمایش گذاشت. اما حال پس از نیمکت نشینی در تیم ملی به نظر می‌رسد او ترجیح می‌دهد در تیمی اروپایی بازی کند تا در جام جهانی خیالش از فیکس بودن راحت باشد.

روانخواه در کادرفنی سپیدرود

امیدرضا روانخواه بازیکن سابق باشگاه‌های فجرسپاسی، سایپا و استقلال تهران که از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان ایران بود، با امضای قراردادی یک ساله به جمع کادرفنی باشگاه سپیدرود ملحق شد. روانخواه که در سال‌های اخیر حضور فعالی در دوره‌های مربیگری داشته یکی از چهره‌های مستعد و جوان این عرصه است که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و نگاه فنی خوبی به فوتبال دارد و مدت‌ها نیز به عنوان کارشناس در تلویزیون دیدارهای استقلال را مورد تحلیل قرار داده است.

حامد لک در راه یونان

درخشش حامد لک در نیم فصل دوم به حدی بود که او به اردوی تیم ملی دعوت شد حالا به نظر می‌رسد با این دعوت بخت این دروازبان هم باز شده و او هم می‌تواند فوتبال در اروپا را تجربه کند. از تیم پانینیوس یونان به عنوان یکی از مشتری‌های حامد لک نام برده می‌شود. حضور مسعود شجایی در این تیم می‌تواند دلیل خوبی برای پیوستن حامد به پانینیوس باشد.

خوزستانی‌ها به دنبال دخسوس

باشگاه فولاد خوزستان علاقه دارد تا فرناندو دخسوس دروازبان موفق گسترش فولاد را جذب کند. تجربه موفق دخسوس در خوزستان و تیم استقلال خوزستان باعث شده خود این دروازبان هم علاقمند حضور در این تیم خوزستانی باشد. به نظر می‌رسد خود گسترشی‌ها هم نسبت به این انتقال بی میل نیستند به همین دلیل حضور دخسوس در فولاد کاملاً محتمل به نظر می‌رسد البته اگر در این مدت باقی مانده اتفاق خاصی رخ ندهد.

مگویان در نزدیکی ذوب آهن

هرئر مگویان مدافع همه کاره استقلال مورد توجه ذوبی‌ها قرار گرفته است. این مدافع چند پسته که فصل خوبی را با استقلال سپری کرد یکی از گزینه‌های قلعه نویی برای تقویت خط دفاعی تیم ذوب آهن است. البته مگویان با توجه به مطالبات دریافت نشده‌ای که از استقلال دارد بیشتر علاقمند بازی در خارج از ایران است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *