شهردار اصفهان تأکید کرد: حذف تشریفات زائد رویکرد مدیریت شهری

“دکتر مهدی جمالی نژاد” امروز در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که در تالار شورا برگزار شد، گفت: خوشبختانه در همه مناطق شهرداری سالم سازی درآمد وجود داشته است.
وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در حوزه تسهیل و تسریع امور همدلی و همزبانی کردند، تصریح کرد: اگر همدلی و همزبانی تک تک اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نبود بسیاری از فعالیت ها به منصه ظهور نمی رسید.
شهردار اصفهان با اعتقاد بر اینکه موتور شهرداری همواره روشن بوده و هست، خاطر نشان کرد: در برخی از مواقع این موتور نیاز به روغن کاری دارد.
جمالی نژاد با اعتقاد بر اینکه در آینده ای نزدیک با تحولات عظیم شهری روبرو خواهیم شد، اذعان داشت: متاسفانه به برخی از اقدامات ساماندهی و توجه نشده است.
وی با بیان اینکه درصدد هستیم که در حوزه شهرداری پوست اندازی ایجاد کنیم، خاطر نشان کرد: برون سپاری شهرسازی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن پرداخته شود. در این خصوص نیمی از مناطق ما کارشان را از دفاتر پیشخوان آغاز کرده اند.
شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه حذف تشریفات زائد از رویکردهای ما در مدیریت شهری است، بیان کرد: متاسفانه تشریفات زائد ارباب رجوع را خسته می کند.
جمالی نژاد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در آینده شاهد تحولات عظیمی در بخش معاونت مالی- اداری شهرداری خواهیم بود، بیان کرد: در این حوزه مهندس نورصالحی اقدامات مطلوبی را انجام داده اند که قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری ارتقاء نظام پاداش و حقوق کارگر و کارفرما رخ خواهد داد، اذعان داشت: به زودی تحولات بزرگی در این حوزه رخ می دهد.
شهردار اصفهان با اشاره به انقلابی که در حوزه معاونت عمران شهرداری رخ داده است، گفت: در این حوزه همکاران شبانه روزی فعالیت دارند و همکاران اگر سامانه شهرداری های دیگر شهرها را رصد کنند خواهند دید که یا پروژه های جدید را افتتاح نمی کنند یا اینکه حرکتی لاک پشتی و محتاط گونه دارند.
جمالی نژاد با بیان اینکه پشتیبانی حوزه معاونت مالی، حرکت عظیمی در شهر اصفهان ایجاد کرده است، اظهار داشت: حمایت های این حوزه از پروژه های شهری شور و شعفی در شهر ایجاد کرده است.
به گفته شهردار، شیرینی نهضت آسفالت در شهر چشیده می شود و این موضوع کار عظیمی است که در بیشتر نقاط شهری دیده می شود.
شهردار اصفهان گفت: در حوزه ورودی های شهر اصفهان فعالیت های بسیاری کلید خورده است و در سال آینده بقیه محورها ساماندهی می شود.
وی با اشاره به اینکه پروژه استقلال از زمان بندی جلوتر است، اظهار داشت: در هفته آینده پل یک این میدان ریخته می شود و برنامه های خوبی در این خصوص خواهیم داشت.
جمالی نژاد با بیان اینکه راه اندازی همه قطار شهری نیاز به همت جمعی دارد، اذعان داشت: همه مسوولان باید به گود بیایند و برای راه اندازی قطار شهری تلاش کنند. این موضوع به همت فراشهری و فرا بخشی نیاز دارد.
شهردار اصفهان گفت: افتتاح ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و اضافه شدن آن به ناوگان شهری در لابه لای افتتاح مترو فراموش شد اما قطعاً این ناوگان را در آینده با جدیت جوان خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در معاونت برنامه ریزی و بودجه برنامه ریزی خاصی صورت گرفته است که اقدامات سریع تر و با سهولت بیشتری انجام شود، ضمن اینکه در حوزه مشارکت انصافا برنامه های خوبی آغاز شده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *