طارمی خودش مذاکره با هاماربی را رد کرد

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس که زیر ذره‌بین مشتریان اروپایی قرار گرفته، به دلیل پایین بودن مبلغ پیشنهادی تیم سوئدی خواهانش، مذاکره با این باشگاه را رد کرد.
با اینکه برخی رسانه ها از بی میلی سرمربی تیم هاماربی سوئد به جذب مهاجم ملی پوش پرسپولیس به عنوان بزرگترین مانع حضور مهدی طارمی در این تیم سوئدی یاد کرده اند اما ظاهرا پیشنهاد چند تیم اروپایی باعث شده طارمی برای حضور در لیگ سوئد دچار تردید شود.
گفته می شود به دنبال درخشش طارمی در لیگ و تیم ملی چند باشگاه اروپایی برای جذب او ابراز تمایل کرده اند و قرار است نمایندگان آنها در دیدارهای آینده باشگاهی و ملی بازی او را زیر نظر بگیرند و در صورت تایید باب مذاکره را با باشگاه او باز کنند.
از این رو طارمی به باشگاه سوئدی هاماربی که البته مبلغ پیشنهادی اش هم پایین بود پاسخ منفی داده است.
در همه جای دنیا مرسوم است کادر فنی تیم های ملی با البسه ای که اسپانسر تیم ها در اختیار فدراسیون های فوتبال قرار می دهد در اردوها و بازی های رسمی استفاده کنند اما این جا در ایران گویا همه چیز متفاوت است چون کارلوس کی روش در ادامه قهر خود با اسپانسر تیم ملی در اردوی گوام هم ترجیح داد برخلاف جریان آب شنا کند و از البسه ای سود ببرد که هیچ نشانی از اسپانسرهای تیم ملی ندارد.
البته قهر کی روش از مدت ها قبل و با اتمام قراردادش با شرکت آل اشپورت آغاز شد و این موضوع سرو صدای زیادی هم برپا کرد و باعث ایجاد درگیری های فراوانی میان او مقامات فدراسیون شد اما با این حال کارلوس همچنان روی خواسته هایش پافشاری کرد و در اردو و بازی های رسمی تیم ملی به جای گرمکن از لباس رسمی استفاده کرد تا تبلیغی برای برند البسه تیم ملی انجام
ندهد.
چالش مربی پروازی والیبال
خبر توافق والیبال ایران با ٢ گزینه ایتالیالیی و آرژانتینی هفته گذشته اعلام شد و به گفته نزدیکان فدراسیون والیبال کار با آناستازی ٩٩ درصد تمام است اما فدراسیون به چند دلیل عمده هنوز اسم سرمربی تیم ملی والیبال ایران را اعلام نمی کنند.
اول، با اینکه گفته شده است شرایط لوزانو و آناستازی یکی است شاید این طور برداشت شود که دقیقا این دو تایم شبیه به یکدیگر دارند در صورتیکه اصلا این طور نیست. لوزانو حدود ٢٠ روز زود تر می تواند خود را به تمرینات تیم ملی برساند و در صورت راهیابی ایران به المپیک او کار خود را در ایران ادامه می دهد اما آناستازی در دهه سوم فرودین به تهران می رسد و کمتر از ١٠ روز می تواند با تیم در شرایط تمرینی باشد.
دوم، آناستازی تا سال ٢٠١٧ با تیم لوتوس گدانسک قرارداد دارد و در صورت قبول سرمربیگری ایران به کار خود در لهستان هم ادامه خواهد داد و داستان مربی پروازی همچنان ادامه دار خواهد بود.
سوم، در صورت راهیابی تیم ملی والیبال ایران به المپیک، آناستازی همچنان سرمربی تیم لوتوس هم می ماند و او خواسته است که تمرینات تیم ملی برای حضور در المپیک به لهستان و شهر گدانسک انتقال پیدا کند تا او هم بر سر تیم باشگاهی اش باشد و هم ملی که لوزانو اصلا این شرایط را ندارد و زمانش کاملا آزاد است.
چهارم، شاید رزومه آناستازی از لوزانو چشم نوازتر باشد اما موضوعی که در حال حاضر فدراسیون والیبال ایران را مردد کرده بهترین گزینه کاربردی برای تیم ملی است، فارغ از پیش داوری و اتکا به پیشینه افراد.
شاید نام آناستازی در والیبال جهان زنگ بهتری داشته باشد اما شاید او در حال حاضر و با توجه به شرایط بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی نباشد، شاید هم باشد اما در حال حاضر دغدغه های فدراسیون والیبال برای اعلام نام سرمربی تیم ملی همین مسائل است.
بازگشت عقیلی به تمرینات
سپاهان
هادی عقیلی مدافع باتجربه و سرشناس سپاهان بعد از تعطیلی تمرینات این تیم راهی قطر شد تا علاوه بر استراحت مراحل اداری دریافت گرین کارت آمریکا را نیز پشت سر بگذارد. در شرایطی که تمرینات این تیم از اواخر هفته گذشته آغاز شد و حتی ایگور استیماچ سرمربی جدید تیم از روز جمعه بر تمرینات نظارت داشت خبری از حضور عقیلی در تمرینات نبود که با پیگیری های باشگاه و کادر فنی مشخص شد عقیلی تا روز سه شنبه از سرپرست تیم مرخصی گرفته است. اما استیماچ وقتی از این موضوع مطلع شد دستور لغو مرخصی عقیلی را داد تا این بازیکن بلافاصله از دوحه بازگردد که با این دستور کاپیتان دوم سپاهانی از روز شنبه در تمرینات تیمش آفتابی شد و زیر نظر سرمربی جدید کارش را آغاز کرد.
خبری از برزیلی های
سپاهان نیست
لئوناردو پادووانی و لوسیانو پریرا دو بزیکن برزیلی سپاهان با وجود این که نتوانستند مجوز بازی در نیم فصل اول لیگ برتر را به دست بیاورند اما در تمام تمرینات آماده سازی تیم حضور داشتند اما از روزی که ایگور استیماچ به عنوان سرمربی جدید منصوب و در تمرینات حاضر شد هیچ کدام از این دو نفر را ندید تا سئوال بزرگی ذهنش را معطوف خود کند.
مربی کروات که در جریان مشکل این دو بازیکن قرار گرفته بود انتظار داشت آنها را در تمرینات ببیند اما نه خبری از پادووانی بود نه خبری از پریرا. گفته می شود این دو بازیکن بعد از تعطیلی تمرینات تیم به برزیل بازگشته اند و هنوز به مرخصی و استراحت خود پایان نداده اند به همین خاطر در تمرینات روزهای گذشته غیبت
داشته اند.
با این وضعیت کسی هم اطلاعی از زمان دقیق بازگشت آنها ندارد چون پادووانی و پریرا تا زمان آغاز نقل و انتقالات زمستانی فیفا در ژانویه ۲۰۱۶ اجازه بازی برای سپاهان را ندارند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *