فردوسی پور نظرش را تحمیل نکرد

کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به صحبت‌های علی خسروی واکنش نشان داد. مسعود مرادی درباره اظهارات علی خسروی مبنی براینکه عادل فردوسی پور نظرات خود درباره داوری‌ها را به کارشناسان تحمیل می‌کند، به «ورزش سه» می‌گوید: من سالها به عنوان داور و ناظر بین المللی فیفا کار کردم و کارنامه‌ام مشخص است. مثل برخی دوستان در خانه ننشستم تا اظهارنظر کنم. همه کارشناسی‌هایم منطبق بر قوانین آموزشی است. او در ادامه اظهار می‌کند: آقای خسروی فردی است که علاقه به حاشیه و اظهار نظر دارد. من همیشه دور از حاشیه بوده‌ام و علاقه‌ای ندارم جواب کسی را بدهم. ضمن اینکه نظرات کارشناسی داوران قدیمی با هم متفاوت است. شاید نظرات برخی افراد متفاوت باشد و نباید به خاطر این موضوع کسی را مورد انتقاد قرار دهیم. مرادی در پایان درباره اینکه گفته شده فردوسی پور نظراتش را به کارشناسان تحمیل می‌کند، می‌افزاید: هرگز چنین مساله ای صحت ندارد. من شخصاً تاکنون ندیدم فردوسی پور نظرش را درباره داوری‌ها تحمیل کند و ما برداشت شخصی خودمان از صحنه‌ها را بیان می‌کنیم.

حدادی: در آستانه المپیک آرامش مهم است
قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا گفت: مهم‌ترین چیز در آستانه المپیک آرامش است و امیدوارم همه برای رسیدن به این موضوع کمک کنند. احسان حدادی در جریان بازدید کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از اردوی دو و میدانی‌کاران در خصوص شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را در این مدت داشته‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم در مدت باقیمانده هم به شرایط بهتری برسم. بعد از اردوی تهران حدود ۲۰ روز راهی روسیه می‌شوم و پس از آن در مسابقات قهرمانی کشور حاضر خواهم بود. وی ادامه داد: تمام تلاشم این است که در نخستین مسابقه رکورد ۶۵ متر را بزنم که در این صورت شرایطم خوب خواهد بود. پس از آن در مسابقات لیگ الماس قطر شرکت می‌کنم و اردوی آلمان و آمریکا هم تا المپیک در پیش خواهد بود.

اعزام تفتیان به لیگ الماس چین
دونده سرعتی کشورمان در صورت موافقت چینی‌های به لیگ الماس این کشور اعزام می‌شود. مجید کیهانی در بازدید کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک از اردوی دوومیدانی کاران در خصوص وضعیت حسن تفتیان عنوان کرد: ما طی درخواستی که خود این ورزشکار داشته است با چینی‌ها برای حضور او در مسابقات لیگ الماس و ورلد چلنج مذاکراتی داشته‌ایم و آن‌ها به ما اعلام کردند در صورتی که لاین خالی وجود داشته باشد حتماً او را می‌پذیریم. وی ادامه داد: روز گذشته با مسئولان کمپی در ایتالیا صحبت کردیم و در صورت موافقت تفتیان به آنجا اعزام می‌شود و در مسابقات اروپایی شرکت خواهد کرد.

انتقاد سپهوند
از فدراسیون بوکس
بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران می‌گوید فدراسیون بوکس هیچ حمایتی از ملی‌پوشان برای موفقیت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی انجام نداد. مجید سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد نتایج بدست آمده توسط بوکسورهای ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: متاسفانه شرایط به هیچ عنوان برای حضور بوکسورهای ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک فراهم نبود و با دست خالی به مصاف حریفان رفتیم. او افزود: حداقل در مورد خودم باید بگویم کسب نکردن سهمیه من فقط به خاطر نداشتن حریف تمرینی بود. من ۶ ماه در اردوی تدارکاتی بودم ولی ۶ بار مقابل حریفی تمرینی قرار نگرفتم. فقط یک سفر برای اردوی تدارکاتی به اوکراین داشتیم که به نظرم نرفتن به آن اردو بهتر بود.

تیم ملی والیبال ۹ روز زودتر
به ژاپن سفر می‌کند
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: لوزانو برای درک بهتر روحیات و شرایط بازیکنان با ولاسکو مشورت کرده است. امیر خوش‌خبر درباره برنامه تیم ملی والیبال قبل از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: اردوهای تیم ملی با حضور کادر فنی و تمام بازیکنان آغاز شده است و خوشبختانه فضای خوبی هم بر تمرین‌ها حاکم است. جو فدراسیون هم المپیکی است و بازیکنان با انگیزه خوبی به اردو آمده‌اند. سرپرست تیم ملی والیبال درباره سفر طولانی تیم ملی قبل از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: ما چاره‌ای جز این کار نداریم. به دلیل سفرهای طولانی هم ما ۹ روز زودتر به ژاپن می‌رویم تا شرایط کمی برای بازیکنان
بهتر شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *