فعالیت ۷۳۵ واحد تولیدی در برخوار

فرماندار شهرستان برخوار در جلسه‌ی شورای ادارای با بیان هماهنگی بین بخشی و فرا بخشی درشورای اداری انجام می‌شود گفت: جلسات شورای ادارای وتمرکز امور اجرایی در مدیریت شهرستان ضمن توجه به تعامل و هم افزایی با سایر بخش ها اهمیت بسیاری دارد.

تاجمیری اظهار کرد: همچنین توجه به قانون و قانونمندی و رعایت حقوق شهروندی مردم و پیگیری نیازها و مطالبات شهروندان و همت و تلاش برای ارتقاء جایگاه اداری و اجتماعی و شخصیت عمومی شهرستان در استان با توجه به سابقه و ظرفیت‌های موجود مورد تاکید است.

اسفندیار تاجمیری با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های شهرستان گفت: شهرستان برخوار از نظر نزدیکی به استان اصفهان دومین شهرستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق صنعتی برخوار ۷۳۵ واحد تولید صنعتی فعال موجود است بیش از هزار و ۵۰۰ هنرمنددر ۳۰ حوزه صنایع دستی فعالیت می‌کنند همچنین بیش از ۷۰ درصد پارچه قلمکاری کشور در این شهرستان تولید می‌شود.

فرماندار برخوار با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مدیران و کارمندان شهرستان غیر بومی هستند افزود: ۸۰ درصد مدیران در شهرستان ساکن نیستند. مهاجر پذیری، آلودگی هوا، ضعف جاده‌ها و شریانهای ارتباطی، تغییر کاربری اراضی از جمله کمبودهای شهرستان محسوب می‌شود همچنین در حوزه تشکیلات اداری شهرستان تعداد ۲۶ اداره و ارگان در اماکن استیجاری مستقر می‌باشند.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *