لبیک یا محمد(ص)

الحمدلله الذی جعلنا من امه محمد صلی الله علیه وآله

آنچه امروز در فرانسه ودیروز ودیروز ها در جاهای دیگر اتفاق افتاده است چیز تازه ای نیست بررسی های تاریخی نشان میدهد از آغاز بعثت نه فقط پیامبر اسلام (ص)بلکه همه ی پیامبران الهی مورد هتک حرمت قرار گرفته اند اما راستی ،هتک واهانت وتوهین ها در دوران های مختلف برای چیست؟ آیا جز اینست که استکبار ومفت خوران وستمگران وظالمان واستعمار گران واستثمارگران وجود وحرکت این پیامبر (ص)که مجسم تمام نمای رحمت (رحمه العالمین)ومهر وعطوفت استرا بر نمی تابند؟ وآیا جز اینست که جاذبه ی پیامبر(ص)نه درزمان حیات که حتی امروز پس از ۱۴۰۰واندی سال همچنان لرزه بر اندام و پیکره زور گویان عالم انداخته است؟

آیا آنها از نفوذ اعتقادات، سیره ومشی پیامبر(ص)در جامعه بشری نگران نیستند آنها از یکتا پرستی ،عدالت خواهی وآزاد زیستن انسانها می ترسند؟ چرا که یگانه پرستی دست رد بر سینه ی زورگویان وقلدران وچپاولگران می زند.

مقام معظم رهبری فرمودند:

امروز مانند دوران جاهلیت علت دشمنی وتوهین به پیامبر اعظم (ص) دشمنی با پیام توحید، عدل و آزادگی پیامبر اسلام است آری هیچ چیز دیگر نمی تواند کفار و منافقین را به این راه بکشاند جز اینکه تاثیر کلام و پیام پیامبر (ص) می بینند که همچنان معجزه آسا جاذبه اش روزافزون است و امروز پیام آن عزیز به تمامی نقاط عالم رسیده و تاثیرش نمایان شده و این باعث نگرانی شدید دشمنان خداپرستی وعدل وآزادگی شده است آنها به پیامبری که بزرگترین پیامش کرامت انسانی است (انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق)توهین می کنند اما نمی فهمند که این توهین تمامی دود وضررش برای استکبار است.زیرا اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت به خرد جمعی بشر وکرامت انسانی تلقی می گردد.

ناراحتی آنان از اینجاست که با آن همه پول وقدرت سیاسی ونظامی واقتصادی نمیتوانند پیام آن پیام آور راستین ونجات بخش را خاموش ویا کم نور کنند(یریدون لیطفوانورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون )آنها می بینند موج اسلام خواهی وگرایش به اسلام در عالم سرعت یافته است وقطاراسلام ایستگاههای جذب اندیشه های بشری را ربوده است و به همین دلیل به این قطار سنگ پرانی می کنند، استکبار ازبیداری اسلامی وقیام ملتهای مسلمانان واقعی نقاط عالم به شدت ترسیده وهراسان است؟! او متوجه شده که هرچه قدر هزینه می کنند تا اسلام هراسی را به جامعه بشریت القا کند به کمترین نتیجه ای دست نمی یابند وبه همین جهت عصبانی وخود را باخته است او می داند که امروز اندیشه وافکار ناب محمدی (ص) مورد توجه جهانیان قرار گرفته است، حتی نام محمد (ص)در سراسر جهان بیشترین نامی است که برای فرزندان انتخاب می شود؟

استکبار خوب می داند بزرگترین عامل ومحور وحدت جهان اسلام پیامبر اعظم حضرت محمد (ص)است واین نام مبارک است که جوامع اسلامی را متحد، یکصداوهمراه وهمگام می کند ورمز پیروزیهای امت محمد (ص)ورسیدن به قدرت سیاسی، فرهنگی،اقتصادی ونظامی مسلمین نام نورانی محمد (ص) است.

آری:

_محمد (ص) همان کسی است که عالم را یمن قدوم مبارکش آفریدند واورا رحمه للعالمین نام نهادند. اما بودند وهستند کسانی که از درک این رحمت واسعه الهی

عاجزند

_او همان پیامبری است که اگر کسی را قادر به هدایت نمی دید اندوهگین می شد

_او همان پیامبری است که از گمراهی مردم رنج می برد وبه ایمان آوردنشان عشق می ورزید

_او همان پیامبری است که فریاد تشنگی تشنه کامان هدایت را با گوش جان میشنوید و میشنود و از اینکه در کنار چشمه زلال وحی تشنه اند و نمی نوشند، نگران و دلتنگ است.

یا محمد (ص):

اکنون پس از ۱۴ قرن همچنان سربازان شیطان در مقابل دین یگانه اسلام که رسول و پیام آورش تو هستی می ایستند زیرا که دین یگانه، منافع زشت و کریه مستکبرین را همچنان به خطر انداخته و می اندازد گویا استکبار تنها مانع راه خود را برده کشی و استعمار و استثمار اسلام می داند که صد البته اسلام مانند کوه، راسخ و استوار در مقابل مستکبرین و گردنکشان ایستاده و می ایستد تا ریشه ظلم و فساد و تباهی و استکبار را کنده و عدل و داد و یگانگی و حریت و کرامت بشری را حاکم کند.

و اکنون ای استکبار:

“موتوا بغیظکم” با همین خشم (و کینه ای که در دل دارید) بمیرید.

از اسلام و مسلمانان عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *