ملی‌پوش دو و میدانی مسافرکشی می‌کند

ملی‌پوش المپیکی دو و میدانی ایران گفت: پیش از این در شرکتی کار می‌کردم که تعطیل شده و در حال حاضر مسافرکشی می‌کنم. حمیدرضا زورآوند درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی گفت: مسابقه قهرمانی آسیا با حضور دوومیدانی‌کاران مطرح آسیایی در «کوماتسو» ژاپن برگزار شد. تمام ورزشکاران با آمادگی کامل برای کسب سهمیه المپیک به این رقابت‌ها آمده بودند. تیم ملی ایران هم با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر شد. متاسفانه ابراهیم رحیمیان موفق به کسب سهمیه نشد؛ اما من موفق شدم با زمان یک ساعت و ۲۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه ورودی المپیک را کسب کنم. من در قسمت آزاد این رقابت‌ها حاضر بودم و در این گروه ششم شدم. در بخش آزاد، نمایندگانی از آمریکا و کانادا حاضر بودند. در مجموع هم در رده بیستم آسیا قرار گرفتم. ملی‌پوش ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی ایران درباره شانس المپیکی شدنش قبل از اعزام به ژاپن گفت: نمی‌توان گفت که فدراسیون از کسب سهمیه المپیک من نومید بود که اگر این موضوع حقیقت داشت، اصلا من را به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کرد. با این حال کار من خیلی سخت بود؛ چرا که برای نخستین‌بار من در یک رقابت برون مرزی مهم شرکت می‌کردم.

پایان تمرینات شاگردان بنا
به جز سوریان
یازدهمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی امروز به پایان می‌رسد که نفرات اعزامی به رقابت‌های گزینشی المپیک، همچنان در خانه کشتی خواهند ماند. فرنگی‌کاران که از روز
۶ فروردین ماه، مرحله یازدهم اردوی خود را برای شرکت در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل زیر نظر کادر فنی آغاز کرده‌اند، پس از پشت سر گذاشتن برنامه‌های تمرینی این اردو فردا به تمرینات خود پایان می‌دهند. البته نفرات اعزامی به رقابت‌های گزینشی مغولستان از جمله حمید سوریان، سامان عبدولی و بشیرباباجان‌زاده که باید روز دوم اردیبهشت ماه در شهر اولان باتور به میدان بروند تا زمان اعزام به این رقابت‌ها در اردو خواهند ماند. بدین ترتیب تمرینات فرنگی‌کاران منتخب اوزان ۵۹ و ۱۳۰ کیلوگرم همچنان تا زمان اعزام، زیر نظر محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دنبال می‌شود. همچنین اردوی بعدی تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان دوازدهمین مرحله از تمرینات تا المپیک ۲۰۱۶ ریو طبق برنامه کادر فنی از روز ۲۳ فروردین آغاز و تا ۳ اردیبهشت ماه در خانه کشتی تهران پیگیری خواهد شد.

آقایان،جودوی ایران
را له کردند
مربی اختصاصی جواد محجوب در تیم ملی جودو می‌گوید: هر کدام از ملی‌پوشان جودوی ایران می‌توانند در حد ملایی و محجوب باشند؛ مشروط به اینکه افرادی در کنار آن‌ها باشند که بتوانند این توانایی‌ها را بارور کنند. مسعود خسروی‌نژاد درباره آخرین وضعیت جواد محجوب پس از کسب مدال نقره در رقابت‌های گرندپری گرجستان و ارتقای جایگاه خود در رنکینگ جهانی اظهار کرد: خوشبختانه جواد محجوب در مدت اخیری که من کارم را با او آغاز کرده‌ام، رشد خوبی داشته و پیروزی او مقابل قربان‌اف ازبک که پیش از این ۳ بار مقابلش بازنده شده بود یکی از دلایل صحبت‌های من است. از آنجا که مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داشتیم، محجوب را به اوج آمادگی نرساندیم و او با آمادگی ۶۰ تا ۷۰ درصد عازم گرجستان شد. مربی تیم ملی جودو تصریح کرد: حریفان محجوب در این مسابقات واقعا در حد او نبودند و توانایی محجوب خیلی بیشتر از این‌هاست. به نظر من ما بهترین جودوکاران دنیا را در اختیار داریم اما عملکرد برخی آقایان باعث شد جودوی ایران له شود و به این حال و روز بیفتد.

راننده آلمانی
برای پنجمین‌بار قهرمان شد
نیکو رزبرگ راننده آلمانی فرمول یک، توانست برای پنجمین بار پیاپی برای مرسدس بنز قهرمان شود. در این مسابقه هم تیمی روزبرگ لویس همیلتون رقیب او بود، اما رزبرگ از ابتدا پیش قدم بود.
رزبرگ درباره این پیروزی خود گفت: آخر هفته بسیار خوبی بود. شروع مسابقه بسیار کلیدی بود. بعد از شروع خوب من تلاش کردم که سرعتم را کنترل کنم. کیمی رایکونن، راننده تیم فراری نیز در جایگاه دوم قرار گرفت. همیلتون هم در این مسابقه سوم شد. همیلتون نیز درباره این مسابقه گفت: بسیار دردناک بود. تلاش می‌کنیم امتیاز بیاوریم. به نیکو تبریک می‌گویم. این مسابقه آسانی برای او بود. با این حال خوشحالم که مسابقه پیش از این امتیاز نداشت. رزبرگ توانست در دو مسابقه امتیاز خود را به ۱۷ برساندو در صدر قرار بگیرد. این پیروزی شانزدهمین پیروزی رزبرگ در کارنامه کاری‌اش بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *