مهرداد میناوند: فساد در لیگ یک زیاد است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به حساسیت دیدارهای آتی سرخ‌پوشان در لیگ برتر گفت: پرسپولیس خیلی وقت است که قهرمان نشده و هواداران نیاز به این قهرمانی دارند. مهرداد میناوند در رابطه با شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط خوب است و تیم، نتایج نسبتا خوبی در هفته‌های اخیر گرفته است. وی افزود: این پرسپولیس تیمی دوست‌داشتنی است. بازیکنان نباید از الآن در فکر این باشند که تیم، قهرمان است و حریفان را دست کم می‌گیرد. تا آخرین مسابقه فصل برای پرسپولیس بازیکنان باید بجنگند؛ زیرا واقعا این پرسپولیس دوست داشتنی با یک قهرمانی می‌تواند فصل را به خوبی به پایان برساند و دل هواداران را شاد کند. وی گفت: هنگامی که من از اتریش به فوتبال ایران بازگشتم، گفتم که در فوتبال ایران فساد وجود دارد و همه خندیدند؛ اما در حال حاضر مافیا در فوتبال ایران رخنه کرده است. میناوند تاکید کرد: واقعا درست نیست که تیم‌ها تا هفته‌های آخر زحمت بکشند ولی اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال رقم بخورد که حق یک استان که با دشواری‌های زیادی تیم‌داری می‌کند، پایمال شود. پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: درخواست من از رسانه‌ها نیز این است که به راحتی از کنار این موضوعات نگذرند؛ زیرا آن‌ها تأثیر زیادی در فوتبال دارند. وی در خصوص حضورش در تیم دسته اولی خونه به خونه بابل تصریح کرد: من هم سال گذشته و هم امسال، بدون هیچ چشمداشتی به این تیم مشورت می‌دادم؛ زیرا واقعا حیف است که مازندران نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته باشد.

 
مهدی پاشازاده:
استقلال در ۴ بازی گذشته، خوب نبوده است

مدافع اسبق استقلال اعتقاد دارد این تیم در بازی‌های گذشته خود نمایش خوبی نداشته است. مهدی پاشازاده درباره تساوی استقلال برابر استقلال‌خوزستان و بازی قابل قبول این تیم به «ورزش سه» می‌گوید: من هم قبول دارم که استقلال بازی خوبی انجام داد؛ اما باید بگویم که این شرط کافی برای موفقیت استقلال نیست. آبی‌ها باید در این بازی پیروز می‌شدند که این اتفاق نیفتاد.
او در پاسخ به این سوال که آیا حق استقلال بود که در صدرجدول قرار بگیرد یا نه هم گفت: اگر شرایط طول فصل را نگاه کنید که استقلال در بازی‌های زیادی صدرنشین بوده است، به نظر من بله؛ اما اگر بازی‌های اخیر این تیم را نگاه کنید، از نظر من این تیم نمایش چندان خوبی نداشته است. استقلال برابر پدیده، راه‌آهن و استقلال اهواز اصلا نمایش خوبی نداشته است و این موضوع می‌تواند کار این تیم را سخت کند. مدافع اسبق استقلال درباره بازی با سپاهان و شانس پیروزی این تیم هم می‌گوید: بستگی دارد نگاه استقلال به این بازی چطور باشد؛ اگر بخواهد مثل استقلال‌خوزستان نتیجه نگیرد یا مثل پدیده نتواند موقعیت ایجاد کند، کار این تیم سخت می‌شود. اینکه در بازی با سپاهان چه اتفاقی می‌افتد، کاملا بستگی به نگاه این تیم به بازی با سپاهان
دارد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *