نگاهی به هفته شانزدهم لیگ برتر : تنور لیگ برتر دوباره گرم شد

 

پوریا قلی پور

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۷ دیدار در روزهای پنج شنبه و جمعه اولین هفته نیم فصل دوم را پشت سر خواهد گذاشت. به همین بهانه در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به این هفت بازی.

پیکان – گسترش فولاد

تیم فوتبال پیکان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست با ۲۵ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد. آن‌ها در حالی میزبان تیم گسترش فولاد هستند که حریف‌شان از اواسط نیم فصل اول روندی رو به رشد را طی کرده است. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال خوزستان – تراکتورسازی

شاگردان پورموسوی در حالی میزبان تیم تراکتورسازی هستند که اخیراً در این تیم پرداختی‌هایی صورت گرفته و به لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری قرار دارند. هرچند که آن‌ها شباهتی به تیم فصل گذشته خود ندارند ولی انتظار می‌رود که بتوانند نمایش قدرتمندی برابر تراکتورسازی رده دومی ارائه دهند.

نفت تهران – استقلال

دو تیم نفت و استقلال قبل از شروع نیم فصل در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند که شاگردان علی دایی در نهایت موفق به حذف استقلال شدند. آن دیدار با حواشی زیادی همراه بود که قطعاً روی این بازی هم تأثیر خواهد داشت. محمد دانشگر بازیکن نفت تهران و علی دایی سرمربی این تیم در این دیدار محروم هستنو به نظر می‌رسد رحمتی بازهم نیمکت نشین خواهد بود.

ماشین‌سازی تبریز – فولاد خوزستان

تیم فولاد که از اواسط نیم فصل روند رو به رشدی را طی کرده، امیدوار است با کسب سه امتیاز از تیم قعرنشین فوتبال ایران حتی تا رده سوم جدول هم بالا بیاید. سعید مهری بازیکن تیم ماشین‌سازی تنها محروم این بازی است. دیدار رفت دو تیم با برتری ۲ بر یک تیم ماشین‌سازی به پایان رسیده بود.

پدیده – سپاهان

تیم فوتبال پدیده با قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر نیاز جدی به کسب سه امتیاز بازی با سپاهان دارد. از آن طرف تیم سپاهان امیدوار است با پیروزی برابر پدیده علاوه بر اینکه خودش را بین ۵ تیم بالای جدول قرار می‌دهد، خیز بلندی برای رقابت برای قهرمانی هم بردارد.

ذوب آهن – سیاه جامگان

تیم فوتبال ذوب آهن با قرار گرفتن در رده سوم رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل اول نشان داده که مانند سال‌های گذشته به عنوان یک مدعی در رقابت‌های لیگ برتر حاضر است. روی کاغذ آن‌ها کار خیلی سختی برابر سیاه جامگان ندارند.

پرسپولیس – سایپا

آخرین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر را دو تیم پرسپولیس و سایپا برگزار می‌کنند. به لحاظ کلی شانس پیروزی پرسپولیس در این دیدار خیلی بیشتر از سایپا است اما سایپا حریفی دست و پا بسته نخواهد بود دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس به پایان رسید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *