نیمار به دنبال افزایش دستمزد

نشریه آ.اس ادعا کرد که نیمار، ستاره برزیلی بارسا خواستار ۵ برابر شدن دستمزدش برای تمدید قرارداد با باشگاه کاتالانی شده است. نیمار در حال حاضر سالانه ۹ میلیون یورو از بارسا دستمزد می‌گیرد؛ اما او برای اینکه قراردادش را تمدید کند، خواستار دستمزد سالانه ۴۵ میلیون یورویی شد. این نشریه ادعا کرد که خبر تمدید قرارداد نیمار در ماه جولای اعلام خواهد شد، زمانی که میزان بدهی‌های بارسا به رقم خاصی کاهش پیدا کند. گفته می‌شود یکی از دلایلی که جوزپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا، به دنبال یک قرارداد اسپانسری بهتر برای پیراهن‌های این باشگاه است، موضوع تمدید قرارداد نیمار است. یک قرارداد جدید با نایک و همین طور اجاره حق نامگذاری نوکمپ، می‌تواند به بارسا برای تمدید قرارداد این ستاره برزیلی کمک کند.

باید جلوی کارول را بگیریم
لوئیس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد به بازیکنانش هشدار داد که باید جلوی رخ دادن گلزنی حریفان مثل «نمایش اندی کارول» را بگیرند.
در تقابل دو تیم آرسنال و وستهام، کارول موفق شد ۳ گل برای تیمش به ثمر برساند تا بازی با نتیجه ۳-۳ به پایان برسد. یونایتد روز یکشنبه مقابل تاتنهام در عرض ۶ دقیقه ۳ گل دریافت کرد و حال فان‌خال که تیمش در جام حذفی به مصاف وستهام خواهد رفت عنوان کرد که شاگردانش باید جلوی کارول را بگیرند. او گفت: «من بازی اندی کارول را دیدم. فکر می‌کنم روز یکشنبه مشکل ما عدم هماهنگی مدافعان میانی بود. امیدوارم این ارتباط بهبود بیابد؛ زیرا بازی یک چهارم نهایی برای ما خیلی مهم است. این آخرین فرصت ما برای کسب جام است؛ بنابراین برای بازیکنان
مربی و باشگاه خیلی مهم است.

عاشق لسترسیتی شده‌ام
ساموئل اتوئو، مهاجم سابق بارسلونا عنوان کرد که عاشق لسترسیتی، صدرنشین لیگ شده است. بر خلاف انتظارات، لسترسیتی که با پیروزی روز یکشنبه سهمیه چمپیونزلیگ خود را قطعی کرد
با ۷ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته و تنها ۵ پیروزی با قهرمانی فاصله دارد. حال ساموئل اتوئو به تمجید از رانیری پرداخت و گفت که عاشق تیم او شده است. او گفت: «من این فرصت را داشتم که عاشق خیلی باشگاه‌ها بشوم و حالا این فرصت را دارم که عاشق لستر رانیری شوم. جیمی واردی؟ او بازیکن خیلی خوبی است؛ ولی شخصیت استثنایی لستر رانیری است. او فوق‌العاده است. نتایج آن‌ها برای همه عجیب بود و مطمئنا قهرمان لیگ خواهند شد.» لستر ۵ بازی اخیرش را بدون دریافت گل با پیروزی پشت سر گذاشته و در آستانه قهرمانی قرار دارد.

چلسی به دنبال جذب راموس
باشگاه چلسی قصد دارد تا با خروج ایوانوویچ مدافعی مطمئن را جانشین او کند. پس از اینکه منچستریونایتد تابستان سال گذشته موفق نشد سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید را راهی الدترافورد کند، این بار یک تیم انگلیسی دیگر قصد دارد برای دومین تابستان متوالی برای جذب راموس تلاش کند. کوریره دلا اسپورت، گزارش داد که باشگاه چلسی و آنتونیو کونته، سرمربی فصل آینده این تیم، قصد دارند تا سرخیو راموس را به عنوان جانشین احتمالی ایوانوویچ راهی لندن کنند. رم ایتالیا از جدی‌ترین مشتریان ایوانوویچ محسوب می‌شود و چلسی مذاکرات اولیه را نیز با این باشگاه برای فروش مدافع خود داشته است.

مورد عجیب زلاتان
ستاره سوئدی باشگاه پی‌اس‌جی شرطی عجیب برای پیوستن به باشگاه منچستریونایتد مطرح کرده است. زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی پی اس جی، هنوز آینده خود را در پایان فصل جاری مشخص نکرده و شایعات مختلفی درباره آینده او شنیده می‌شود.
منچستریونایتد یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای ابراهیموویچ در صورت جدایی از پی اس جی است. با این حال اسکای اسپورت گزارش داد که زلاتان شرط عجیبی را برای پیوستن به این تیم مطرح کرده است. زلاتان تنها در صورتی راهی یونایتد خواهد شد که لوئیس فان خال، سرمربی فعلی این تیم، پس از پایان فصل باشگاه را ترک کند. مسئله‌ای که البته محتمل نیز به نظر می‌رسد. از ژوزه مورینیو، مربی مورد علاقه ابراهیموویچ، به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت یونایتد نام برده
می‌شود.

پینگ‌پنگ‌باز ۱۵ساله
سهمیه المپیک گرفت
کاناک جی‌ها، جوان‌ترین پینگ پنگ ‌باز مردی است که تاکنون به المپیک راه پیدا کرده است. کاناک جی‌ها در مسابقات انتخابی المپیک آمریکا پینگ پنگ باز شماره یک این کشور تیموتی وانگ را با نتیجه‌ی ۴ بر ۰ شکست داد و سهمیه المپیک را کسب کرد.
او در حال حاضر اولین ورزشکار المپیکی آمریکاست که بعد از سال ۲۰۰۰ به دنیا آمده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *