هفته نهم لیگ برتر فوتسال؛ کاشی نیلو و فرصت دشوار برای جدایی از قعر جدول

صفهان – تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان، نماینده جوان نصف‌جهان در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری دشوار، باید به مصاف دبیری تبریز، قهرمان سابق مسابقات لیگ برتر می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان از ابتدای مسابقات لیگ برتر تاکنون، شرایط چندان مناسبی نداشته و در بسیاری از بازی‌های خود، با وجود ارائه عملکرد فنی مناسب، هنوز نتوانسته نتیجه کسب کند.

شاگردان رضا صادقی که هفته‌ها در دیدارهای خود متحمل شکست شده‌اند در حال حاضر قعرنشین بلامانع لیگ برتر به شمار می‌روند و شرایط این تیم در جدول چندان نویدبخش نیست.

این تیم اصفهانی از هشت بازی خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده و در هفته‌های باقیمانده از نیم‌فصل نخست، باید تلاش خود را بر کسب پیروزی‌های متوالی بگذارد.

با این حال، کاشی نیلو نمی‌تواند به طور صرف، ناامید باشد چرا که تجربه نشان داده تیم‌های قعر جدولی در ادامه مسابقات لیگ برتر، وضعیت بسیار خوبی کسب خواهند کرد.

کاشی نیلو هفته گذشته در دیداری بسیار دشوار و البته نزدیک مقابل فردوسی مشهد متحمل شکست شد و بازیکنان این تیم در حال حاضر به دنبال جبران شکست‌های اخیر خود هستند.

با این حال، نماینده اصفهان باید روز جمعه به مصاف تیمی برود که بر خلاف عملکرد امسال خود، یکی از تیم‌های خوب و باسابقه لیگ برتر به شمار می‌رود.

دبیری تبریز در حال حاضر با کسب ۱۱ امتیاز از ۸ مسابقه، در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و بدش نمی‌آید که با کسب سه امتیاز خارج از خانه خود، در جدول صعود داشته باشد.

اما کاشی نیلو که از هفته‌ها پیش بوی سقوط را احساس کرده، دیگر در مسابقات باقی‌مانده خود چاره‌ای جز پیروزی ندارد و باید به هر شکل ممکن در دیدار روز جمعه نتیجه کسب کند.

شاگردان رضا صادقی می‌دانند که در صورت ادامه قعرنشینی و عدم نتیجه‌گیری در مسابقات لیگ برتر، سرنوشتی به جز سقوط، نصیب آنها نخواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *