پرواز عقابان تیز پرواز رعد

صعود رعد پدافند هوایی اصفهان به لیگ برتر والیبال

پرواز عقابان تیز پرواز رعد

عکس: آرشیو

اصغر قلندری

جدال سرنوشت ساز تیم‌های دسته یک کشوردر شهرهای ارومیه و قزوین با برتری نماینده‌های شایسته اصفهان و قزوین به پایان رسید و دوتیم رعد پدافند هوایی اصفهان و سپهرالکتریک قزوین لیگ برتری شدند. ساعت ۱۶ روز یکشنبه هشتم اسفند، تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، همزمان در دو سالن غدیر ارومیه و شهید بابایی قزوین برای شناخت دوتیم مرحله نهایی و راه پیدا کرده به لیگ برتر سال ۹۶ به مصاف هم رفتند که با برتری نماینده‌های استان اصفهان و قزوین به پایان رسید.

رعد پدافند هوایی- شهرداری جوان ارومیه

تیم شهرداری جوان ارومیه درمرحله نیمه نهایی برای سومین بار در خانه خود به مصاف رعد پدافند هوایی اصفهان رفت که این دیدار با نتیجه سه بردو به سود تیم رعد پدافند به پایان رسید. نماینده‌های ارومیه و اصفهان در دو بازی رفت و برگشت به یک برد و یک باخت تن درداده بودند که تیم رعد پدافند با این برتری هم به دیدار نهایی لیگ دسته یک راه یافت و هم اینکه مجوز حضور در لیگ برتر سال ۹۶ را به دست آورد. تیم شهرداری جوان ارومیه در بازی سوم با وجود امتیاز میزبانی و برخوردار از تشویق بی امان هواداران و شرایط روحی بهتر نسبت به رعد پدافند، مقهور هنرنمایی و عزم و اراده خلل ناپذیر جوانان پرانگیزه تیم میهمان شد که به لطف پاس‌های ساخته و پرداخته فرهاد ملابهرامی و فاضل پژوهان، پشت خط زنی سروش معصومی و محمد امین حیدری و مسعود محمد زاده، کوبندگی شاهین حاج رسولیها، محمد صادق زارع و منصور رفیعی یاران سرعتی زن، و آبشارهای زهرآگین محمد سعیدی و معصومی، حیدری و محمد زاده و برنامه ریزی اصولی و منطقی کادر فنی تیم که در رأس آن علی بهرامی نیا سرمربی باتجربه و با دانش تیم متکی بر تاکتیک و نقشه‌های متنوع کاری کردند کارستان.

سپهر الکتریک قزوین – مقاومت مهاباد

تیم سپهر الکتریک قزوین نیز در بازی سوم مقتدرانه و در سایه حمایت هوادارانش موفق شد سه برصفر تیم مقاومت مهاباد را شکست دهد و به دیدارهای پایانی برسد وبه مصاف تیم رعد پدافند برود. شایان ذکر اینکه با راه یابی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان به لیگ برتر، دوستداران والیبال اصفهان بار دیگر شاهد حضور نماینده‌ای از اصفهان قطب صاحب نام والیبال کشورمان خواهند شد، به شرطی که مقامات بلند پایه استانی به ویژه آقای استاندار در یک حرکت بسیجی نسبت به حمایت مالی این تیم نظامی دستورات مؤکدی صادرکنند.

داوری

و اما انتخاب بهترین داوران برای قضاوت دو بازی ارومیه و قزوین خبر از اهمیت و حساسیت فوق العاده این دوبازی داشت. که در ارومیه مرتضی اکرمی داورخوب بین المللی از تبریز به عنوان داور اول و مهدی نویدی قضاوت بازی حساس دوتیم شهرداری جوان ارومیه و رعد پدافند هوایی اصفهان را برعهده داشتند ومحمد حسین شفقی ناظرفدراسیون بود. در قزوین نیز داور اول کیوان عابدزاده از داوران خوب بین المللی اصفهان قضاوت بازی سخت وبسیار حساس دو تیم سپهرالکتریک قزوین ومقاومت مهاباد را با کمک وحید پورکاشیان (پسرحسین پورکاشیان) از تهران برعهده داشت و ناظران: احمد بندری واحمد دامغانی نژاد بودند که از پیشکسوتان داوران بین المللی کشورمان می‌باشند. روزنامه کیمیای وطن راه یابی تیم رعد پدافند هوایی اصفهان به مرحله پایانی لیگ دسته یک وصعود مقتدرانه این تیم جوان وجنگنده به لیگ برترکشور را به سرهنگ دکتر توکلی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند، کادرفنی وتک تک بازیکنان غیور تیم تبریک می‌گوید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *