کیومرث هاشمی: بلیت المپیک را برای والیبالیست‌ها رزرو کردیم

رییس کمیته ملی المپیک می‌گوید شرایط تیم ملی والیبال بسیار خوب است و من امیدوارم که این تیم بتواند سهمیه المپیک را کسب کند؛ هر چند از الآن ما بلیت المپیک را برای این تیم رزرو کردیم. کیومرث هاشمی در بازدیدش از اردوی تیم ملی والیبال درباره شرایط این تیم گفت: خیلی خوشحال هستم که در جمع والیبالی‌ها حضور پیدا کردم. حدود ۳۲ نفر در اردو حضور دارند و برای من بررسی روند آماده‌سازی این تیم اهمیت زیادی داشت و از همان روز اول درخواست کردم که در تمرین‌های این تیم حضور داشته باشم. وی ادامه داد: آقای داورزنی گزارش وضعیت تیم را ارایه کردند که به نظر من روند خوبی بود و من فکر می‌کنم همه بازیکنان در شرایط آمادگی خوبی حضور دارند. آنچه که در این زمان اهمیت دارد دادن آرامش به تیم است تا قبل از اعزام با خیال آسوده تمرین کند و برای کسب سهمیه المپیک حاضر شود. رییس کمیته ملی المپیک درباره شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: به نظر من همه چیز برای کسب سهمیه المپیک مهیاست. اگر والیبال بتواند این سهمیه را کسب کند، روحیه کاروان ایران در المپیک مضاعف می‌شود. هاشمی با بیان اینکه مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون تأثیر زیادی در بین جامعه داشت، گفت: در بازی‌های آسیایی اینچئون، ما ۲۱ مدال طلا کسب کردیم و تنها یک مدال طلای آن مربوط به والیبال بود؛ اما همین یک مدال طلا، تأثیرگذاری زیادی در بین جامعه داشت.

 
کفاشیان:
خطر کسر امتیاز از استقلال جدی است

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به پرسشی در خصوص کسر احتمالی امتیاز از تیم استقلال، این خطر را جدی دانست و گفت: فدراسیون از فیفا خواسته از پول‌های بلوکه شده این پول را پرداخت کند؛ اما متاسفانه این مهم انجام نشده و این در حالی است که در مواردی دیگر بدون اینکه از ایران خواسته باشند
در شکایت‌هایی، از سرمایه‌های ایران در خارج پول‌های در موارد مشابه کسر کردند؛ اما این بار با وجود اعلام خود ما این کار را انجام ندادند. وی کسر امتیاز را در راستای قوانین فیفا ارزیابی کرد و گفت: اگر فیفا از ما بخواهد که امتیاز را کسر کنیم، فدراسیون راهی ندارد و موظف است امتیاز را کسر کند.
کفاشیان مشکلاتی از قبیل شکایات همچون شکایت این فوتبالیست برزیلی از استقلال را در راستای ضعف مدیریتی باشگاه‌ها دانست و گفت: در حال حاضر
موارد دیگری از این دست در باشگاه‌ها داریم؛ متاسفانه بعضی تیم‌ها با جذب بازیکنان ناکارآمد به تیم‌های خود ضربه می‌زنند. وی از تشدید نظارت‌ها بر تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ خبر داد و اضافه کرد: البته مشکلات در لیگ برتر کمتر است؛ اما در لیگ‌های یک و دو مشکلاتی هست و باید مراقبت‌ها و نظارت بر تیم‌ها خصوصا در هفته‌های پایانی تشدید شود.
کفاشیان در پاسخ به پرسشی در خصوص جنجال سعودی‌ها برای فوتبال در ایران، از آمادگی ایران برای میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی این کشور و سفر تیم‌های ایرانی به عربستان خبر داد و افزود: ما به این مواضع سعودی‌ها اعتراض کرده و پیگیر حقوق کشورمان خواهیم بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *