گسترش خدمات الکترونیکی در دستورکار کمیته امداد اصفهان

حدیث بابایی

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: گسترش خدمات الکترونیکی و حذف مراجعه حضوری مددجویان از اقداماتی است که توسط کمیته امداد اصفهان انجام می‌گیرد و مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت.
محمدرضا متین‌پور روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه رسیدن به این سمت را یک جایگاه معنوی می‌دانم و با نهایت قوت عمل خواهم کرد، اظهار کرد: کارکنان کمیته امداد اصفهان هم دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی در مسیر یاری‌رساندن
به نیازمندان گام برداشتند و می‌توان گفت سهم زیادی از موفقیت‌ها را مدیون آنها هستیم.
وی با بیان اینکه ارتباط با دیگر سازمان‌ها و خیریه‌ها بسیار مؤثر بوده است، افزود: امیدوارم بعد از این هم مسئولان استان با ما همفکری کنند تا بتوانیم موفق عمل کنیم.
مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: شفافیت عملکرد کمیته امداد و صداقت با مردم در سرلوحه کار قرار دارد و اگر در مجموعه‌ای صداقت وجود داشته باشد، جای نگرانی نخواهد داشت و شفافیت به دست می‌آید.
متین‌پور گفت: دخیل‌کردن مردم، توجه به توانمندسازی مددجویان و حفظ کرامت انسانی آنها و توجه بیشتر به نقاط محروم در دستورکار کمیته امداد استان قرار دارد.
وی افزود: گسترش خدمات الکترونیکی و حذف مراجعه حضوری مددجویان از دیگر برنامه‌هاست که مزایای بسیاری در پی خواهد داشت.
نقش‌آفرینی کمیته امداد با کمک مردم
مدیر کل سابق کمیته امداد استان اصفهان در ادامه این مراسم با اشاره به شعارهای قبل از انقلاب اظهار کرد: شعارها و گفتمان‌هایی مانند عدالت، استقلال و آزادی مطرح شد که بخشی وابسته به مردم بود و به‌خوبی انجام شد.
حمیدرضا شیران افزود: افرادی چون همت‌ها، خرازی‌ها، کاظمی‌ها و شهدای دیگر با نثار خونشان استقلال و آزادی کشور را رقم زدند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از دستگاه‌هایی است که در بخش اجرای عدالت و رسیدگی به محرومان نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: تلاش می‌شود با حرکت جهادی و انقلابی دست‌کم بار کوچکی از روی دوش محرومان برداشته شود.
مدیر کل سابق کمیته امداد اصفهان تصریح کرد: در این راستا پرسنل زحمتکش کمیته امداد به صورت شبانه‌روزی در پایگاه‌های کمیته امداد در جهت جذب حامی فعالیت‌های زیادی انجام دادند که این حرکت آنان جای تقدیر دارد.
وی افزود: مسئولان در این مسیر، همکاری زیادی با کمیته امداد در جهت پیشبرد اهداف داشتند و با مشارکت مجموعه استانداری، شهرداری، تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، سپاه، بسیج، شورای شهر، حوزه علمیه خواهران و برادران و … اتفاقات خوبی رقم خورد.
شیران با اشاره به همکاری بی‌دریغ خیران خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰۰ خیریه در استان فعال هستند و هرکدام قسمتی از تکالیف حمایتی ما را به دوش می‌کشند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *