۸۰ درصد تعهدات اشتغال کرمان محقق شد

حدیث بابایی

جلسه شورای اداری شهرستان کرمان با حضور حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر گزار شد.

محمدرضا پورابراهیمی در این جلسه بیان اینکه مدیران استان و شهرستان از مدیران پرتلاش هستند عنوان کرد: در بحث زلزله روحیه تلاش و کار برای مردم در آنها دیده شد و البته دلیل کوتاهی برخی مدیران نیز باید آسیب‌شناسی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل تأمین مالی پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان حل شده و جلسات خوبی برگزار شده است گفت: دو هزار میلیارد تومان از این پروژه با تشکیل سندیکای بانکی تأمین اعتبار شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه زلزله در استان کرمان مشکلاتی به دنبال داشت که برای جبران خسارات نیازمند اعتبارات لازم هستیم تصریح کرد: در مورد جبران خسارات زلزله در مجلس اقداماتی پیگیری شد و استان‌های کرمان و کرمانشاه در این مورد دیده شده‌اند.

وی تنها راه مقابله با زلزله  مقاوم‌سازی عنوان کرد و ابراز داشت: باید مردم را برای مقاوم‌سازی و ایجاد ساختمان‌های مقاوم و اصولی انگیزه داد.

عملکرد امور مالیاتی کرمان در گرفتن مالیات

محمدمهدی زاهدی نیز در این جلسه اظهار داشت: مدیران باید مردمدار بوده و از مردم فرار نکنند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات با مدیرانی مواجه می‌شویم که تعامل خوبی با مردم ندارند افزود: امور مالیاتی کرمان جز مردم‌آزاری کار دیگری نداشته و فشار زیادی بر روی اصناف و پیمانکاران کرمان می‌آورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عملکرد امور مالیاتی کرمان نارضایتی‌های زیادی ایجاد کرده است تصریح کرد: این نحوه عملرد به صلاح کشور و استان نیست که با فشردن گلوی مردم، مالیات گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در این زمینه مراجعه‌کنندگان زیادی داشتیم افزود: از تهران پیگیر این موضوع هستیم و اجازه نمی‌دهیم این اقدامات در استان ادامه داده شود.

۸۰ درصد تعهدات اشتغال کرمان محقق شد

سرپرست فرمانداری کرمان نیز با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد تعهدات اشتغال شهرستان کرمان انجام شده است گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال تمام تعهدات ما به نتیجه برسد.

علی بابایی اظهار داشت: شهرستان کرمان ۱۳ شهر، شش بخش و حدود هزار و ۲۰۰ آبادی و ۱۶۴ دهیاری دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان کرمان، بزرگ‌ترین شهرستان کشور است عنوان کرد: شهرستان کرمان، بیشترین جمعیت را در استان کرمان داراست.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *