شاید محرومیت سوشا سه ماه کم شود

سوشا مکانی به دلیل پوشیدن شلوار نامناسب بعد از یکی از جلسات تمرین پرسپولیس که عکس آن در فضای مجازی منتشر شده بود، ۶ ماه از حضور در مسابقات محروم شد. طبیعی بود بعد از ابلاغ این حکم به سوشا مکانی از سوی کمیته اخلاق
دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس به رأی صادره اعتراض کند و حال که این کار را انجام داده پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده خواهد شد. از آنجایی که پیش‌تر محرومیت محمدرضا خانزاده از ۹ ماه به ۶ ماه و سپس ۳ ماه کاهش پیدا کرده بود این بار هم انتظار می‌رود محرومیت سوشا کم شود. گفتنی است رأی صادره از سوی کمیته اخلاق مبتنی بر بند ۱۰ ماده ۶۵ آ یین نامه انضباطی بوده که بر اساس آن بازیکنی که کار خلاف عفت عمومی انجام دهد، دست کم ۳ ماه و حداکثر یک سال محروم خواهد شد.
در جذب بازیکن دخالت نمی‌کنم
برانکو ایوانکوویچ با اعلام اینکه لیست مدنظرش را به باشگاه اعلام کرده و طبق آن نقل و انتقالات در حال پیگیری است، پاسخ کوتاهی به نظرش در این باره داد. برانکو ایوانکوویچ که به باشگاه مراجعه کرده بود در پاسخ به سوالی درباره نظرش درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: من دخالتی در نقل و انتقالات ندارم و طبق هماهنگی صورت گرفته این مسئله در حال پیگیری است. من لیست خود را به باشگاه داده‌ام
و همه چیز طبق آن پیش می‌رود. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا از جذب بازیکنان راضی است، گفت: من لیست را به آقایان طاهری و ترکاشوند داده‌ام و درباره جذب بازیکن دخالتی نمی‌کنم. من در لیست خودم همه چیز را گفته‌ام و نفرات جایگزین را هم معرفی کردم.
کمالوند: با کرار مذاکره نمی‌کنیم
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد مذاکره با کرار جاسم انجام نخواهند داد. فراز کمالوند با اشاره به حضور کرار جاسم در تهران عنوان می‌کند: من اعلام می‌کنم کرار برای مذاکره با تراکتورسازی به ایران می‌آید و ما مذاکره‌ای با اوانجام نمی‌دهیم. من به لحاظ فنی به کرار اعتقاد دارم و با او صحبت‌هایی برای حضور در گسترش فولاد انجام دادم؛ اما زمانی که فهمیدم تراکتورسازی او را می‌خواهد و دست رویش گذاشته است،‌ منصرف شدم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *