درآئین آغاز به کار کارگروه‌های تخصصی سازمان ورزش شهرداری اتفاق افتاد: رونمایی از لوح نمادین تخصصی ورزشی

 

اصغر قلندری

در آئین آغاز به کار کارگروه‌های تخصصی ورزشی سازمان ورزش شهرداری اصفهان، با حضور جمعی از پیشکسوتان و مدیران ورزش واصحاب، سانه از لوح نمادین تخصصی ورزشی رونمایی شد. ساعت ۳۰/۸ دقیقه روز پنجشنبه ۲۳ دیماه جاری با حضورجمعی از پیش کسوتان، کارشناسان، مدیران، مربیان و گروهی از نمایندگان اصحاب رسانه در حوزه ورزش، با تدوین برنامه‌های کارگروه‌های تخصصی که باحضورعلی عرب شریفی پیشکسوت ورزش‌های آبی که سالیان زیادی درپست رئیس هیات نجات غریق منشاءخدمات بسیارارزشمندی بوده، حبیب اله ناظریان، رسول کربکندی، محمد رضا ساکت، دکتررهنما استاد دانشگاه، مهندس آذربایجانی، دکتر پوریا دانشور، بهزاد بزرگزاد، سرهنگ صائبی پور، سعیدحیدری وعلی قاسمی در سالن اجتماعات دفتر معاونت پژوهش سازمان ورزش برگزار گردید، ازلوح مخصوص کار گروه‌های تخصصی سازمان ورزش شهرداری اصفهان رونمایی شد.

اصفهان ۱۴۰۰

درابتدای این مراسم رئیس سازمان ورزش شهرداری با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای رسیدن به برنامه‌های تدوین شده کلان شهر اصفهان ۱۴۰۰ اظهار داشت: در این راستا سازمان‌های مختلفی ایفاء نقش می‌کنند تا ما برنامه‌های مورد نیاز را مدیریت کنیم. علی قاسمی رئیس سازمان ورزش شهرداری اضافه کرد: ورزش شهرداری اصفهان ازسازماندهی خوبی به نسبت خودش برخورداراست وحساسیت بسیار زیادی به ورزش همگانی در سطح گسترده‌ای دارد به ویژه آقای جمالی نژاد که ازجنس ورزش هستند همواره دغدغه این را دارند که ورزش را باتمام وجود و امکانات موجود پیگیری کنیم. وی تصریح نمود: کارگروهای تخصصی که در حوزه‌های مختلف سیاستگذاری در برنامه راهبردی پنج ساله نقش نظارتی دارند، باید نسبت به توسعه وگسترش ورزش در بین مردم عادی جامعه تلاش گسترده‌ای را به اجرا درآورند. رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اعتقاد به برنامه‌های راهبردی پنجساله گفت: سعی داریم تا برنامه‌های اجرایی سازمان را به صورت وسیع چه دردرون سازمانی وچه دربرون سازمانی به اجرا در آوریم تا حلقه ارتباطی سازمان با شهروندان اصفهانی که تا حدودی قطع شده را پیوندی دوباره دهیم ومحکم تر ازگذشته کنیم.

علی قاسمی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه هامنطبق است با سیاستگذاری اساسی برای تشویق از ۲ میلیون و یکصد هزارمطالبه گرو مطالبه خواه شهروند اصفهانی برمبنای نیازها، بحران‌ها واتفاقات فرهنگی و اجتماعی که سرآمد همه آنها فقرعمومی و نگرانی‌های سلامت جامعه، بهداشت عمومی وایجاد نشاط و شادابی است که با این جمعیت دغدغه حلقه مفقوده را دراذهان تداعی کرده است. قاسمی تصریح کرد: یکی از بهترین راهکارهایی که می‌تواند در بخش نرم افزاری وعملیاتی راهگشا باشد و با اجرای آن به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد، تشکیل کار گروه‌های تخصصی سیزده گانه ای است که برپایه واساس اتفاق وهمدلی با نگاه کارشناسی بر چهار اصل استوارگردیده است، نظیراقتصاد، فرهنگ، فعالیت‌های فنی و ورزشی که با ارتباط با کشورهای خواهر خوانده می‌تواند برنامه‌های به روز را ارائه دهد تا مردم عادی را برای انجام فعالیت‌های ورزش همگانی به بیرون ازخانه هایشان راغب کند. رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان یادآوری کرد: با اجرای برنامه‌های انقلابی، اخلاق مداری، و ایجاد روح جوانمردی و بررسی کارشناسانه می‌توانیم شاهد یک سلسله عملیات فرهنگی نیزباشیم.

ورزش همگانی

قاسمی در ادامه گفت: اولویت ما به ورزش همگانی است که با تشکیل این کارگروه‌ها و یک سلسله برنامه‌های تخصصی وکارشناسی می‌توانیم موانع ومشکلات پیش روی ورزش اصفهان را برطرف کنیم وآورده های علمی را مورد استفاده قراردهیم. رئیس سازمان ورزش شهرداری در پایان به اولویت انتخاب کارگروه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت، شخصیت حقیقی شما پیش کسوتان وکارشناسان ورزش بوده است. اینک با وجود عدم حضور برخی از پیش کسوتان دعوت شده، این حرکت سازمان ورزش شهرداری اصفهان با درنظرگرفتن نظام داوطلبی کلید می‌خورد. درپایان اعضای کار گروه‌های تخصصی ورزشی اولین جلسه تخصصی خود را تشکیل دادند و برنامه‌های اولیه را برای شروع فعالیت‌های آینده مورد بررسی قراردادند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *