باریج اسانس با غفور ۷۰۰ میلیونی نمی تواند به لیگ برتر بیاید!

حالا که ذوب آهن به عنوان نماینده استان نتوانست به لیگ برتر والیبال صعود کند، خبرها حاکی از این است که باریج اسانس هم قصد شرکت در لیگ برتر را ندارد.

به گزارش کیمیای کویر به نقل ازمیدان نیوز، پس از اینکه تیم باریج اسانس کاشان از نمایندگی در لیگ برتر والیبال کشور به عنوان تنها نماینده اصفهان انصراف داد، مسئولان استان تأکید کردند که یک تیم جایگزین برای باریج اسانس ایجاد کرده و برای امسال به لیگ برتر می آورند. البته با این وجود باریج هم تأکید داشت مرخصی او یک ساله است و سال دیگر همه شاهد بازگشت باریج اسانس به لیگ برتر والیبال هستند.

حالا که ذوب آهن به عنوان نماینده استان نتوانست به لیگ برتر صعود کند، خبرها حاکی از این است که باریج اسانس هم قصد شرکت در لیگ برتر را ندارد.

باریج اسانس در لیگ حضور پیدا نمی کند!

ایمان سرانجام، مدیررسانه ای باشگاه باریج اسانس در گفت و گو با خبرنگار میدان درباره این موضوع که آیا باریج اسانس در لیگ برتر حضور پیدا می کند یا نه، اظهار کرد: امسال ما در لیگ برتر حضور پیدا نمی کنیم و تمام سعی و تلاشمان را برای تیم سازی در لیگ دسته یک گذاشته ایم.

وی ادامه داد: پس از تغییر مدیریت باشگاه یک برنامه ۶ ساله پیشرو ما قرار گرفت که طبق آن ما باید بومی سازی تیم را در نظر گرفته و روی این موضوع سرمایه گذاری کنیم.

ما به دنبال تیم بومی استان هستیم

مدیررسانه ای باشگاه باریج اسانس تأکید کرد: عدم حضور ما به معنای محو والیبال از کاشان نیست و تنها به این دلیل است که تیم را بومی سازی کنیم و ظرفیت بومی برای تیم استفاده کنیم.

سرانجام با تأکید بر اینکه بودجه باشگاه نمی تواند با این ظرفیت استان وارد لیگ برتر شود، گفت: کل بودجه باشگاه ما حدود ۳ یا ۴ میلیارد است و ما اگر بخواهیم با این بازیکنانی که داریم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم و بازیکنان اصفهانی مثل معنوی نژاد و غفور را جذب کنیم، با مشکل مالی مواجه می شویم.

“با غفور ۷۰۰ میلیاردی نمی توانیم کار کنیم!”

وی افزود: بازیکنی مثل غفور قراردادش ۷۰۰ میلیون است و وقتی قرار باشد در تیم حضور پیدا کند، شرایط دیگری مثل پاسور در حد خودش و مربی در حد خودش را می خواهد در صورتی که وی با این وجود هم قبول نمی کند در کاشان بازی کند چرا که می خواهد در تیمی باشد که قهرمان شود!

مدیررسانه ای باریج اسانس اضافه کرد: سعی ما بر بومی سازی است و در راستای آن نیز اولین آکادمی تخصصی والیبال استان را تأسیس کردیم تا از آن طریق شرایط را تغییر داده و بازیکنان بومی مناسب را ایجاد کنیم.

منبع:صاحب نیوز

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *