صعود سخت شهرداری ارومیه به نیمه نهایی

اصغر قلندری

لیگ پرحاشیه امسال، لیگ واقعی والیبالی نبود که در مخیله داشتیم! بعد ازکش وقوس های فراوان و بداخلاقی‌های بی پایان دور مقدماتی در مرحله نخست پلی آف، کری‌ها و درگیری‌های بازیکنان، مربیان با داوران ودست اندرکاران اجرایی مسابقات فزونی پیدا کرده وباعث بد آموزی هایی برای آیندگان شد. نبود ویدیوچک در شهرستان‌های صاحب والیبال نظیر ارومیه، آمل، و ورامین و… مزید برعلت شد تا به اعتراضات دامن زده شود!

کاله مازندران- شهرداری ارومیه

در روزی که شاگردان جوان وکم تجربه تیم کاله مازندران، درسالن غدیر ارومیه که بیش از شش هزار هوادار تیم قرمزپوش شهرداری ارومیه را درخود جای داده بود، با درخشش فوق العاده و تحسین برانگیز اسماعیل مسافر «ستاره این بازی» وحملات برق آسای مهدی رنجبر، امیرحسین اسفندیار، آرمین رنجبر، سعید آقاجانی وعلیپور روی پاسهای ناب جواد کریمی وتوپگیری عالی قلی پور «لیبرو» می‌توانستند شگفتی سازشوند به طوری که با پیروزی در دوست اول ودوم تا یک قدمی آن هم پیش رفته بودند، اما از ست سوم مقهورتجربه بازیکنانی نظیرآرمین تشکری، مجتبی میرزا جانپور، فرهاد پیروت پور، آرش کشاورزی، حامدرضایی، رحمان داودی، علوی و پزشکی پاسورچیره دست و علیرضا علیزاده «لیبروی تیم ملی» شدند!

ست اول و دوم

تیم شهرداری ارومیه که از شروع مسابقات این فصل راه پرفراز و نشیبی را طی کرده وسرمربی وپاسور ایتالیایی (پدر وپسر) خود را از دست داده بود درمصاف با تیم کاله قدری متزلزل نشان داد مضافاً که فاقد شادابی وطراوت همیشگی بود و بیشتر به یک تیم بی رمق وبی انگیزه شبیه بود که با اشتباهات بیشمار دربرابر دیدگان مات ومبهوت ومضطرب هواداران خود ست اول را ۲۵/۲۲ ست دوم را ۲۵/ ۲۳ بازنده شد تا تماشاگران فهیم ارومیه‌ای تیم مهمان را مورد تشویق قراردهند.

بازگشت ارومیه به بازی

ست سوم با اینکه میرزاجانپورنیز جایگزین داودی شده بود با برتری کاله پی گرفته شد، اما هواداران ناراضی دیار چی چست با تشویق‌های بی امانشان تیم ارومیه را به بازی برگرداندند تا یاران عباس برقی به خروش آمده و با آبشارهای مهار نشدنی میرزاجانپور و پیروت پور نتیجه را ۱۱ بر ۹ به سود شهرداری ارومیه کند.

 

از این لحظه پیشروی ارومی ها تداوم پیدا کرد و ست سوم ۲۵/۱۹ به سود تیم ارومیه به پایان رسید. ست چهارم هم به لطف اسپک و دفاع‌های عالی حامد رضایی با برتری تیم شهرداری ارومیه دنبال شد و این ست را هم با حساب ۲۵/۲۳ به سود ارومی ها کرد و سرنوشت بازی به ست پنجم کشیده شد. تیم کاله با افت روانی و انرژی وعصبانیت آشکارست پنجم را درمقابل تیم استخوان دار و پرتجربه ارومیه آغازکرد ونشان داد که فاقد کارایی لازم است. بازی احساسی توام با عصبانیت بازیکنان کاله که با اختلاف زیادی توپ‌ها را به خارج زمین می‌فرستادند نتیجه را ۱۵/۱۰ به سود تیم شهرداری ارومیه کرد تا این تیم با این پیروزی به جمع چهار تیم برتر لیگ این فصل بپیوندد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *