افتتاح بوستان شهدا و غرس نهال در شرکت آبفا استان اصفهان

کیمیای وطن:

در ۲۲ اسفند و مصادف با روز شهدا مراسم تکریم و بزرگداشت شهدا در مصلی امیرالمؤمنین ستاد شرکت آبفای استان با مداحی و سخنرانی برگزار گردید. همچنین مدیر عامل شرکت آبفا استان اصفهان در روز بزرگداشت شهدا به منظور تکریم مادران و خواهران شهدا ونیز گرامیداشت هفته درختکاری اقدام به غرس نهال در بوستان شهدا شرکت نمود. شرکت آبفا استان اصفهان در روز بزرگداشت شهدا با حضور مدیرعامل، خانواده معظم شهدای شرکت، جانبازان، پیشکسوتان جنگ و شهادت، مدیران و کارکنان این روز را با مداحی ذاکر اهل بیت گرامی داشتند. مهندس هاشم امینی با بیان اینکه پدران، مادران، همسر، فرزندان شهدا حق سنگینی بر تک تک ما دارند و باید بدانیم که ادای این حق ضروری است گفت: دراین روز گرامی باید به خاطر داشته باشیم. عزت، آزادی، استقلال و امنیت امروزمان ناشی از ایثارگری و فداکاری نام آوران و قهرمانان این مرز و بوم است که با ایثار جانشان عزت و سربلندی را برای نظام به ارمغان آوردند. این در حالیست که از خداوند بزرگ برای شهیدان علو درجات عالی و برای بازماندگان صبر و استقامت و برای ملت بزرگ ایران عزت و سربلندی در سایه تبعیت از ولایت خواستار شدند.

توسعه سیستم‌های هوشمند در تأسیسات آبفا

همچنین مهندس غلامی معاون بهره برداری شرکت آبفا استان اصفهان در جمع مدیران و مسئولین بهره برداری مناطق خودگردان و فعالان حوزه بهره برداری با توجه به حفاظت و نگهداری تاسیسات آب و فاضلاب گفت: مباحث پدافندی در حفاظت و نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب باید مانند همیشه به نحو مطلوب در دستور کار قرار گیرد. چرا که حفاظت و نگهداری از تاسیسات نقش موثری در ارائه خدمات پایدار به مشترکین دارد. این در حالیست که باید تدابیر لازم جهت رفع حوادث وقوع بحران‌های احتمالی باید لحاظ گردد تا در این گونه مواقع حوادث در کوتاهترین زمان برطرف شود. وی بر بهره گیری از تکنولوژی در ارائه خدمات تاکید نمود و اظهار داشت: توسعه سیستم‌های هوشمند در تاسیسات آب و فاضلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به نحوی که بکارگیری از سیستم تله متری- تله کنترل-راه اندازی ایستگاه‌های فشارسنج-اجرای GIS بکارگیری تجهیزات کنترل کیفی آنلاین باید در بخش‌های مورد نظر به قوت ادامه یابد.

توزیع عادلانه آب

معاون بهره برداری آبفا استان اصفهان یکی از اهداف مهم را توزیع عادلانه آب برشمرد و خاطرنشان ساخت: به منظور توزیع عادلانه آب علاوه بر توسعه سیستم هوشمند در شبکه آبرسانی، دقت در کشف نشت یابی و رفع آن در کوتاهترین زمان و نیز جدانمودن شبکه آبیاری فضای سبز از آب شرب، احداث منابع استراتژیک، استفاده از تجهیزات کاهنده، عدم واگذاری چاه و منابع تولیدی آب با هر کیفیت و کمیتی به متقاضیان، کنتور دار نمودن کلیه منابع تولید و مخازن آب، معرفی سفره‌های آبی جدید، تهیه شناسنامه کمی و کیفی از کلیه چاه‌های موجود در شهرستانها باید مد نظر فعالان این حوزه قرار گیرد تا آب شرب به صورت عادلانه میان مردم توزیع شود.

توسعه تاسیسات فاضلاب

مهندس غلامی توسعه تاسیسات فاضلاب در خدمات رسانی بهتر و ارتقا سطح بهداشت عمومی به مردم را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: توسعه، تجهیز و بازسازی تصفیه خانه‌های فاضلاب امری ضروری به نظر می‌رسد که شرکت آبفا استان اصفهان درسالهای اخیر به رقم تنگناهای مالی توانست با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این مهم را به خوبی انجام دهد.

این در حالیست که فرایند تصفیه هم در تصفیه خانه‌های فاضلاب در سطح استان اصفهان با روشهای نوین انجام می‌گیرد و نیز شستشوی شبکه‌های فاضلاب هم به صورت مستمر در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است. وی گفت: ارائه شاخص‌های کمی و کیفی در بخش انرژی در شرکت آبفا استان اصفهان بیانگر آن است که در این شاخص‌ها آبفا استان اصفهان توانست با حذف راکتیو و نیز تجهیز تاسیسات به دیزل ژنراتور و استفاده از انرژی‌های پاک در کاهش مصرف انرژی موفق عمل نماید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *