شاه ماهی دختران نوجوان اصفهان در تیم ملی

گفت و گوی کیمیای وطن با بهار بهرامی نیا پاسور تیم ملی والیبال

شاه ماهی دختران نوجوان اصفهان در تیم ملی

هستی قلندری

بهار بهرامی نیا والیبالیست شایسته اصفهانی است که توانسته به تیم ملی دختران نوجوان راه یابد. بهار بهرامی نیا برترین پاسور مسابقات آموزشگاه‌های کشورسال ۱۳۹۴ تبریز، با نشان دادن قابلیت و تکنیک ناب خود در امر پاسوری، نظرکارشناسان کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال را به خود جلب کرد ودر بهمن ماه امسال به عضویت تیم ملی نوجوانان درآمد و در اولین تجربه همراه تیم ملی به مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ چین اعزام شد. خانم بهرامی نیا پاسورخوش تکنیک تیم ملی دختران نوجوان، که دختر پنجه طلایی لقب گرفته است دربازگشت از مسابقات آسیایی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار کیمیای وطن با بیان این مطلب که در بازی‌های مسابقات آسیایی تجربه‌های ارزشمندی را کسب کرده‌ام گفت: به این حقیقت واقف شدم که درحال حاضر تیم ملی والیبال نوجوانان برای دستیابی به سکوهای قهرمانی آسیا راه درازی درپیش رو دارد، که به یاری خداوند سبحان و در سایه حمایت مسئولان از ورزش بانوان و تمرینات مداوم و مستمر زیر نظر مربیان با دانش آشنا به والیبال روز جهان، رسیدن به این مهم دور از دسترسمان نیست.

کمبود امکانات

بهار با قاطعیت افزود: خانم‌ها هم مانند آقایان توانایی حضور درمیادین بزرگ آسیایی و جهانی را دارند به شرطی که همه گونه امکانات فراهم باشد و سالن اختصاصی ومربی خوب دراختیارشان قراربگیرد می‌توانند مانند آقایان سکوهای قهرمانی آسیا وجهان را فتح کنند.

شروع والیبال در خانواده والیبالی

خانم بهار بهرامی نیا در پاسخ به این سئوال که متولد چه سالی هستی و ازکی به والیبال پرداختی گفت: سوم بهمن ۱۳۸۰ دراصفهان و در یک خانواده تمام عیار والیبالی تولد یافتم و از آنجایی که پدر و مادر و عموهایم ورزشی و از جنس والیبال بودند، به ویژه پدرم که از پاسورهای چیره دست تیم‌های مختلف ازجمله دانشگاه آزاد، ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان و… بوده است، از ۳ سالگی از (علی بهرامی نیا) پدرم والیبال را فراگرفتم ودر فرصت‌های گوناگون درمنزل، پارک و سالن‌های ورزشی دستی با توپ‌های پلاستیکی و سبک در ابعاد کوچک داشتم و با علاقه خاصی پاسوری را دنبال نمودم و به مرور با فنون پایه والیبال در پست پاسوری آشنا شدم و اغلب درحیاط منزل با بستن طناب نازک با پدر به بازی می‌پرداختم که داوری هم برعهده مادرم بود و همیشه برنده این بازی‌ها من بودم. (می‌خندد) خانم بهرامی نیا افزود: آقا محمد عموی بزرگم قبل از انقلاب به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده بود که مصادف شد با پیروزی انقلاب و تیم به مسابقات آسیایی اعزام نشد! اما عموی دومم آقا مرتضی عضو تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات آسیایی ریاض عربستان بود و عمو اکبرم نیز مربی بین المللی والیبال است که همه‌ی عموهایم را خیلی دوست دارم که در هر فرصتی درامر پیشرفت و رسیدنم به این مرحله از والیبال به من کمک‌های شایانی نموده‌اند.

بزرگ‌ترین آرزو

بزرگ‌ترین آرزوی شاه ماهی والیبال دختران نوجوان اصفهان رسیدن به تیم ملی بزرگسالان و ایستادن برروی سکوی قهرمانی آسیاست. روزنامه کیمیای وطن موفقیت روز افزون خانم بهار بهرامی نیا ودیگر دختران خوب والیبال اصفهان در میدان‌های بزرگ بین المللی را آرزو می‌کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *