باشو به خانه آبی ها رفت

هامون رشیدیان

با گذشت هر روز و هر ساعت بازار نقل و انتقالات لیگ برتر داغ‌تر می‌شود. تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیکنان مد نظرشان در این روزها با چنگ و دندان مشغول مبارزه هستند. اگر چه نقل و انتقالات بزرگ به بعد از دیدار ایران و ازبکستان موکول شده است اما در این بازار هر دقیقه هم ارزش دارد. در گزارش امروز آخرین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران را به اطلاع شما می‌رسانیم. با ما همراه باشید.

باشوی کوچک به استقلال رسید

مهدی قائدی ستاره ۱۷ ساله لیگ دسته اول فوتبال کشور به تیم استقلال تهران پیوست. مهدی قائدی هافک بوشهری ایران جوان که فصل گذشته با سرعت و تکنیک فوق العاده اش در سن ۱۷ سالگی باعث شد مشتریان زیادی در فوتبال ایران پیدا کند، در نهایت تصمیم خود را گرفت و با استقلال قرارداد امضا کند تا نام خود را به عنوان اولین خرید این تیم ثبت کند. گفته می‌شود او که پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از پرسپولیس داشته ترجیح داده به تیم محبوبش استقلال بپیوندد. استقلالی‌ها می‌توانند خوشحال باشند که فصل بعد یک بازیکن فوق العاده تکنیکی و سرعتی را از جنوب ایران در اختیار خواهند داشت.

بازگشت ویسی به خانه

عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته سپاهان که دوران کابوس واری را در اصفهان پشت سر گذاشت بار دیگر به تیم استقلال خوزستان بازگشت تا هدایت تیم بی سرو سامان این روزهای جنوب را بار دیگر به فوتبال بازگرداند. ویسی که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان را در کارنامه دارد بدون شک این فصل هم به دنبال جذب بازیکنان جوان و ناشناخته خواهد بود. امیدواریم حضور مجدد او در این تیم دوست داشتنی بار دیگر رونق را به فوتبال خوزستان بازگرداند.

مهاجم سابق تیم ملی در سپید رود

غلامرضا رضایی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به تیم سپیدرود رشت پیوست. این مهاجم ملی پوش سابقه حضور در تیم ملی المپیک و تیم ملی بزرگسال را دارد و در ۵۰ بازی ملی ۱۱ گل برای تیم ملی به ثمر رسانده است. رضایی پس از میلاد صادقیان، حسین ابراهیمی، ایمان صادقی و میعاد یزدانی پنجمین بازیکن تازه وارد سپیدرود در لیگ برتر خواهد بود.

روزهای سخت عالیشاه

امید عالیشاه بازیکن تیم تراکتور سازی با توجه به مشکلات این باشگاه و ممنوعیت خرید بازیکن احتمالاً مجبور خواهد بود به تیم ملوان در دسته اول بپیوندد. فیفا هفته گذشته رسماً با جذب سه بازیکن آزاد توسط تراکتورسازی مخالفت کرده بود.

شایان مصلح در دوراهی آبی و قرمز

شایان مصلح مدافع خوب تیم سپید رود مورد توجه دو باشگاه سرشناس پایتخت قرار گرفته است. این بازیکن فصل موفقی را در سپیدرود پشت سر گذاشت و از دلایل موفقیت این تیم در راه صعود به لیگ برتر بود.

سروش رفیعی همچنان پا درهوا

سروش رفیعی هافبک خلاق تیم گسترش فولاد یکی از شاه ماهی‌های نقل و انتقالات امسال است که تیم‌های زیادی به دنبال صیدش هستند. البته گفته می‌شود او مشتریان پرو پاقرصی هم از قطر دارد. اما در آخرین اظهار نظر سروش رفیعی عنوان کرده است هنوز تصمیمی برای پیوستن به تیمی خاص نگرفته است.

گره کور زهیوی

رحیم زهیوی مهاجم سابق استقلال خوزستان که در الشحانیه توپ می زند علیرغم گفت و گو با مسئولان فولاد خوزستان هنوز به این تیم نپیوسته است. گفته می‌شود او با دلخوری نشست مشترک با مسئولان فولاد را ترک کرده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *