ستاره‌های سرگردان در حوالی لیگ برتر

دامون رشیدزاده

بازار نقل و انتقالات به حساس‌ترین روزهای خود نزدیک می‌شود. با گذشت چندین هفته از شروع نقل و انتقالات هنوز هم تکلیف ستاره‌های بسیاری مشخص نشده است. یکی از مهمترین چالش‌های لیگ امسال تمایل بازیکنان به حضور در تیم‌های اروپایی و مانع تراشی باشگاه‌های فوتبال بوده است. در ادامه سلسله گزارش‌های نقل و انتقالات لیگ برتر امروز به موضوع کشمکش ستاره‌ها با باشگاه‌ها و همچنین آخرین اخبار و شایعات لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

رویای اروپایی جوان بوشهری

ستاره بوشهری پرسپولیس علیرغم همه خبرها همچنان علاقمند به حضور در تیم‌های اروپایی است. با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس رسماً عنوان می‌کند که مشکلی با ترانسفر طارمی به اروپا ندارد اما در عمل این باشگاه با انواع و اقسام مانع تراشی‌ها سعی می‌کند آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران را حفظ کند. موضوع طارمی و قرمزها به حدی حاد شد که حتی این بازیکن دیروز در تمرین‌های پیش فصل شرکت نکرد و برای رایزنی راهی باشگاه شد. طارمی همواره از علاقه خود به بازی کردن در اروپا سخن گفته و هیچگاه این موضوع را کتمان نکرده است. به خصوص با راهیابی تیم ایران به جام جهانی او علاقه دارد با بازی در لیگ‌های اروپایی خود را به یکی از مسافران اصلی روسیه تبدیل کند. متاسفانه مانع تراشی پرسپولیس تنها باعث ضربه خوردن طارمی خواهد شد و این احتمال وجود دارد که او در فصل آینده درخشش دو فصل اخیر را نداشته باشد.

ماجرای رامین

رامین رضائیان دیگر جدایی طلب قرمزها این روزها در بلژیک مشغول تست دادن است تا بتواند به رویای خود یعنی بازی در اروچا جامه عمل بپوشاند. بر خلاف طارمی رضائیان تمام مشکلات را به جان خرید تا توانست راهی اروچا شود. البته اگر او نتواند رضایت تیم بلژیکی را کسب کند به احتمال فراوان راهی استقلال تهران خواهد شد. این اتفاق در صورت وقوع قطعاً مهمترین نقل و انتقال جنجالی چند سال اخیر فوتبال ایران خواهد شد.

انتخاب بحث برانگیز آزمون

سردار آزمون در حال حاضر شناخته شده ترین بازیکن فوتبال ایران است. آزمون علیرغم اینکه پیشنهادهای وسوسه برانگیزی از تیم‌های مطرح فوتبال جهان از جمله سلتیک داشت در تصمیمی عجیب به تیم روبین کازان پیوست. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان استعداد آزمون در روسیه در حال هدر رفتن است. این بازیکن با دنبال کردن قربان بردیف و رفتن به تیم‌های او و جابجایی‌های مکرر ثبات فوتبالی خود را به خطر انداخته و با این روند نمی‌تواند در سال‌های آینده به سطح اول فوتبال جهان راه پیدا کند.

جابجایی از نوع خوزستانی

دو بازیکن فصل قبل استقلال خوزستان به فولاد پیوستند. با حضور پورموسوی (مربی فصل پیش استقلال خورستان) در رأس تیم فولاد خوزستان فرشاد جانفزا و فرزاد جعفری به مربی سابق خود پیوستند.

علاقه دخسوس برای ماندن در ایران

فرناندو دخسوس دروازبان فصل گذشته گسترش فولاد تبریز علاقمند است یک فصل دیگر در این تیم باقی بماند. البته با توجه به اینکو او یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد این ابراز علاقه بی دلیل هم نیست اما گفته می‌شود لوکا بوناچیچ مربی جدید گسترشی‌ها علاقه‌ای به این دروازبان ندارد.

پدیده مدافع ملی پوش را جذب کرد

مدافع تیم ملی جوانان به تیم فوتبال پدیده مشهد پیوست. محمد آقاجانپور بازیکن تیم ملی جوانان کشورمان با امضا قراردادی ۳ ساله به عضویت تیم فوتبال پدیده خراسان در آمد. آقاجانپور فصل گذشته در تیم آلمینیوم اراک بازی می‌کرد و سابقه بازی در تیم‌های پیکان و سایپا را نیز دارد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *