بازماندگان

هامون رشیدزاده

در کمتر از ۵۰ روز مانده به اتمام فصل نقل و انتقالات هنوز ستاره‌های سرشناسی بدون تیم هستند. درمیان این ستارگان حتی دو کاپیتان تیم ملی نیز دیده می‌شوند. در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به ستاره‌هایی که علیرغم داشتن عنوان و اعتبار هنوز بدون تیم مانده‌اند.

اشکان دژاگه

کاپیتان کنونی تیم ملی بعد از مدتی حضور در لیگ ستارگان قطر به آلمان بازگشت تا برای ولفسبورگ به میدان برود. اما مصدومیت بد موقع ستاره فوتبال ایران را از حضور در بوندسلیگا محروم کرد. بدون تیم بودن یکی از مهره‌های کلیدی کی‌روش در سال منتهی به جام جهانی اتفاق خوبی برای تیم ملی کشورمان نیست هرچند او هرگز به حضور در فوتبال ایران فکر نکرده و همچنان به دنبال حضور اروپایی خود است و باید دید کدام تیم اروپایی شماره ۲۱ ایران را از آن خود خواهد کرد.

آندرانیک تیموریان

کاپیتان اول تیم ملی ایران نیز این روزها بدون تیم است. آندو در نیم فصل گذشته به تیم نفت تهران رفت و با این تیم قهرمان جام حذفی شد. او در پایان فصل جزو گزینه‌های حضور در سپیدرود محسوب می‌شد که این انتقال نهایی نشد و اکنون باید دید شماره ۱۴ سال‌های اخیر چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت. بدون شک آندو به دنبال تیمی است که بتواند توانایی‌های خود را بار دیگر اثبات کند و پیراهن تیم ملی را بدست بیاورد.

محسن بنگر

محسن بنگر بعد از جدایی از قرمزها راهی تراکتورسازی شد اما درگیری با قلعه‌نویی در فصل گذشته بنگر ۳۷ ساله را خانه‌نشین کرد و تقریباً یک نیم فصل بدون تیم بودن برای بازیکن در چنین سن و سالی کافی است تا دیگر مورد علاقه تیمی نباشد. صحبت از بازگشت او به تراکتورسازی پس از مصدومیت هادی محمدی مطرح شد که البته توسط یحیی گل محمدی تکذیب شد تا این مدافع شمالی نیز اکنون بدون تیم محسوب شود. بنگر اگر نتواند تیم مناسبی پیدا کند باید به فکر خداحافظی از فوتبال باشد.

وحید طالب‌لو

دروازه‌بان سابق استقلال فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در فولاد خوزستان داشت، اما بعد از عملکرد متزلزل برابر پرسپولیس از چشم فولادی‌ها افتاد تا اکنون با حضور سیروس پورموسوی آن‌ها حامد لک را به جمع خود اضافه کنند. با حضور دروازبان های خوب و جوان کار طالب لو برای پیدا کردن تیم و البته پوشیدن پیراهن شماره یک بسیار سخت است.

هاشم بیک‌زاده

هاشم بیک‌زاده نیم فصل گذشته با تراکتورسازی قرارداد بست ولی بعد از پایان نقل و انتقالات متوجه شد این تیم حق اضافه کردن بازیکن جدید نداشته و قراردادش غیر قانونی بوده است. او اکنون بازیکن آزاد است و می‌تواند به هر تیمی بخواهد بپیوندد البته به این شرط که تیمی هم خواهان هاشم باشد.

میثم مجیدی

بازیکن سابق استقلال تهران فصل گذشته به همراه صبا به لیگ یک سقوط کرد و هنوز تکلیفش برای فصل جدید مشخص نیست. با توجه به تکمیل لیست بیشتر تیم‌ها برای فصل هفدهم بعید نیست مجیدی فصل آینده هم در صبا بماند و این تیم را در لیگ یک همراهی کند.

حنیف عمران‌زاده

مدافع سابق استقلال فصل گذشته را با خونه به خونه در لیگ یک شروع کرد و سپس به صبای قم پیوست. سقوط صبا به لیگ یک این بازیکن را هم بلاتکلیف کرده است. صحبت از حضور او در ماشین سازی تبریز بود که تکذیب شد و هنوز تیم فصل آینده این بازیکن مشخص نیست. حاشیه‌های گاه و بیگاه حنیف باعث شده مربیان علاقه کمتری به حضور او در تیمشان داشته باشند.

سامان نریمان‌جهان

هافبک فصل گذشته ماشین سازی در نیم فصل راهی پرسپولیس شد و فرصت زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد و با پایان فصل نامش در فهرست برانکو برای لیگ هفدهم قرار نگرفت. صحبت از بازگشت او به ماشین سازی در لیگ یک مطرح است که مشخص نیست چقدر جدی باشد.

میثم حسینی

مدافع سابق استقلال و پرسپولیس بعد از مصدومیتی طولانی مدت اکنون بدون تیم است. حسینی امیدوار است با رفع کامل مصدومیتش بار دیگر مورد توجه تیم‌های بزرگ قرار گیرد.

رضا نورمحمدی

کاپیتان سابق پرسپولیس نیز بعد از جدایی از این تیم و حضوری نیمه تمام در سیاه جامگان، نیم فصل دوم را در صنعت نفت آبادان سپری کرد و توانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد. با این حال او نیز همچون زوج خط دفاعی‌اش در زمان حضور در پرسپولیس این روزها بلاتکلیف است و باید دید چه سرنوشتی انتظارش را می‌کشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *