دعوا، درگیری، اعتراض

دامون رشیدزاده

با افزایش حساسیت مسابقات در لیگ برتر فوتسال، حواشی و جنجال نیز در حال زیاد شدن است. به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتسال به هفته دهم خود رسید و با افزایش حساسیت رقابت‌ها در بالا و پایین جدول، حواشی و التهاب نیز به اوج خود می‌رسد. روز (جمعه) نیز هفت بازی برگزار شد که اغلب آن‌ها همراه با حواشی جالبی بود. یکی از نکات بارز این بازی‌ها، اعتراض چند مربی به عملکرد داوران بود؛ این در حالی است که ۱۰ شهریور در تقویم جهانی، روز داور نام گرفته است. هم‌چنین برخلاف هفته‌های قبل، استقبال چندان خوبی از مسابقات به عمل نیامد. هم‌زمانی بازی‌های لیگ با دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی، دلیل اصلی این اتفاق بود. این در حالی است که بسیاری از تیم‌ها به زمان‌بندی هفته دهم اعتراض داشتند اما سازمان لیگ، برگزاری مسابقات هم‌زمان با دیدار فوتبال را به پر شدن ورزشگاه‌ها ترجیح داد.

مس سونگون ۹- هیات فوتبال قم ۱

یکی از حواشی عجیب این بازی، درگیری سرمربی تیم با بازیکن خودی بود. در دقایقی از نیمه دوم بازی، ابوالفضل ثانی سرمربی تیم هیات فوتبال قم از بازیکنش می‌خواهد تعویض شود اما با سرپیچی او از دستور سرمربی تیم، درگیری لفظی بین این دو به وجود می‌آید. هیات فوتبال قم تاکنون هیچ بردی کسب نکرده است!

 حفاری اهواز ۵- ارژن شیراز ۳

 در ثانیه پایانی این بازی، خطای پنالتی بازیکن ارژن روی بازیکن حفاری گرفته شد اما شیرازی‌ها معتقد بودند، خطا بعد از سوت پایان بازی انجام شده است. از همین رو حمید کمالی، سرمربی ارژن اعتراض‌های شدیدی به کادر داوری کرد و معتقد بود داوران تصمیم گرفته بودند حفاری در این بازی پیروز شود!

مقاومت قرچک ۳ – تأسیسات دریایی۴

 داربی تهران بین تیم‌های تاسیسات دریایی و نماینده قرچک همیشه با حاشیه همراه بوده و زمانی هم که تیم شهید منصوری در رقابت‌ها بود، بازی دو تیم به جنجال کشیده می‌شد. اکنون نیز با تیم‌داری مقاومت قرچک در لیگ برتر، این حساسیت به قوت خود باقی است. البته دیروز یکی از عجیب‌ترین اتفاقات داربی تهران رقم خود و در حالی که انتظار می‌رفت، هواداران هم‌چون سال‌های قبل رفتار مناسبی با مصطفی نظری نداشته باشند، او را مورد تشویق قرار دارند. دروازه‌بان پیشین تیم ملی که دوران خدمت خود را در تیم قرچکی گذرانده بود، بعد از جدایی از این تیم، همواره در قرچک شعار علیه خود شنیده بود اما هواداران مقاومت در بازی تیم‌شان با تاسیسات دریایی، مصطفی نظری را به همراه وحید شمسایی مورد تشویق قرار دادند.

آتلیه طهران قم ۴- شهروند ساری ۳

 یکی از معدود ورزشگاه‌هایی که در لیگ برتر بلیت فروشی می‌شود، سالن شهید حیدریان قم است. همین موضوع در کنار هم‌زمانی با بازی تیم ملی فوتبال ایران، باعث شد استقبال اندکی از بازی آتلیه قم و شهروند ساری شود. یکی از حواشی بازی، درگیری دروازه‌بان شهروند با گوینده سالن بود. هم‌چنین ناظر بازی برای دقایقی با خبرنگاران و کادر دو تیم نیز درگیری پیدا کرد.

فرش آرا مشهد یک-مقاومت البرز ۲

 درگیری مسوولان تیم مقاومت البرز با لیدر باشگاه فرش‌آرا و کشیده شدن ماجرا به حراست و نیروی انتظامی، مهم‌ترین اتفاق بازی بود. هم‌چنین مشهدی‌ها روی یک صحنه که معتقد بودند، پنالتی برایشان گرفته نشده، اعتراض بسیاری شدید به داور بازی کردند. هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال، سه‌شنبه ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *