علم بهتر است یا خودرو؟

دامون رشیدزاده

در ادامه مبحث پاسخ به سؤالات بنیادین امروز به این سؤال مهم پاسخ خواهیم داد که علم بهتر است یا خودرو؟
مسئله علم و خودرو، موضوعی پیچیده است که سال‌هاست ذهن اندیشمندان بزرگی را به خود مشغول کرده است. ما برای بررسی بهتر این موضوع به سراغ جمعی از اندیشمندان حوزه‌های مختلف رفتیم و از آن‌ها پرسیدیم به نظر شما علم بهتر است یا خودرو؟
«کامبیز» معروف به «کامی سرعت»، یکی از اندیشمندان حوزه اسپورت کردن خودرو در این‌باره می‌گوید: «داش! معلومه خودرو خیلی بهتر از علمه! من خودم پنجم ردی هستم؛ اما دو برابر دکتر مکترا از همین ماشین‌بازی درآمد دارم.»
پانیدا (اقدس سابق)، یکی از اندیشمندان حوزه ازدواج، می‌گوید: «البته من قصد ادامه تحصیل دارم، اما اگر بخواهم ازدواج کنم، برام تحصیلات خیلی مهم نیست؛ در زندگی مشترک مهم قیافه و ماشین پسر است. البته هر ماشینی هم خوب نیست؛ بنده به کمتر از ماشین‌های شاسی بلند راضی نیستم.»
مهین خانم، یکی از اندیشمندان حوزه تجسس در امور خیلی شخصی، نیز درباره این سؤال می‌گوید: «علم خیلی بهتر از خودرو است. خدابیامرز ممدآقا، شوهرم، توی تصادف مرد. از همون روز من از ماشین بدم اومده. اما الان پسرم سیا (همان سیامک) توی زیرزمین خونه مشغول آزمایش‌های علمیه و کلی از همین علم درآمد داره. پسرم یه چیزایی شکل شکر تولید می‌کنه که خیلی مشتری داره. هر یه ریزه از این شیکرا ۵۰ – ۶۰ هزار تومن قیمتشه. همه مشتریای پسرم هم میگن جنسی که سیا تولید می‌کنه رو دست نداره.»
همان‌گونه که دیدید پاسخ به این سؤال بنیادین چندان راحت نیست و اندیشمندان نظرات گوناگونی درباره این سوال دارند. بر اساس تحقیقات ما ۶۳ درصد کارشناسان اعتقاد داشتند علم از خودروهای داخلی زیر ۳۰ میلیون بهتر است؛ اما ۷۰ درصد کارشناسان معتقد بودند که خودرو بالای ۵۰ میلیون بهتر از علم است.
همچنین بیش از ۹۰ درصد کارشناسان اعتقاد داشتند خودرو بالای ۲۰۰ میلیون تومان از هر علمی بهتر است؛ زیرا وقتی شما از این خودروها پیاده می‌شوید، ناخواسته همه شما را دکتر یا مهندس صدا می‌کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *