دهمین جشنواره سراسری «مدهامتان» در اصفهان برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور گفت: مرحله کشوری دهمین جشنواره «مدهامتان» آذر ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

مجتبی میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دهمین دوره جشنواره «مدهامتان»  اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این جشنواره با توجه به اعلام آمادگی مسئولان استانی در مهر و آبان امسال برگزار می‌شود، افزود: مرحله کشوری جشنواره «مدهامتان» نیز در آذر ماه به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه جشنواره‌های فرهنگی و هنری جوانان مساجد کشور با اشاره به اینکه جشنواره «مدهامتان» برای سنین ۸ تا ۳۰ سال برگزار می‌شود، ابراز داشت: مرحله استانی این جشنواره در قالب ۷ رشته تفسیر قرآن، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، ترتیل قرآن، حفظ قرآن، اذان، و صحت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعیین ۵ رشته برای مسابقات کشوری نیز گفت: در دهمین دوره جشنواره «مدهامتان»  شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ، ترتیل، تفسیر و قرائت قرآن و اذان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

میرزایی با اشاره به حضور ۳۰ هزار شرکت کننده در نهمین دوره جشنواره «مدهامتان» سراسر کشور ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود در دهمین دوره از این جشنواره ۳۵ هزار نفر شرکت کننده داشته باشیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *