لیگ برتر؛ همه به دنبال پول گمشده مهاجم “استقلال”

ریوالدو باربوسا دسوزا، هافبک برزیلی استقلال نیامده از ایران رفت. یکشنبه اعلام شد قرارداد او با استقلال فسخ شده است. ساعاتی پس از انتشار این خبر گزارشهای قابل توجه ای درباره ابهامات قرارداد ریوالدو در خبرگزاری ها و سایتهای خبری منتشر شد.

 

گویا پولی که باشگاه استقلال برای پیش پرداخت به ریوالدو پرداخت کرده با پولی که او دریافت کرده تفاوت چشم گیری داشته و این اختلاف باعث تعجب مسوولان استقلال شده.درنهایت تنشهایی که سر این موضوع به وجود آمد و ورود دستگاه های نظارتی کار را به جایی کشاند که دو طرف بهترین کار را در جدایی دیدند. این برای اولین بار نیست که چنین مسائلی در فوتبال ایران پیش می آید و پولهایی در نقل و انتقالات بازیکنان گم می شود.

 

امروز جزئیات بیشتری درباره فسخ قرارداد ریالدو منتشر شد.

 

باشگاه استقلال ۸۰ هزار دلار پیش پرداخت به این بازیکن پرداخت کرده، اما تنها ۳۰ هزار دلار آن به خود این بازیکن رسیده و در واقع دلیل اصلی نارضایتی ریوالدو و جدایی او همین موضوع بوده است. امید مظلومی، مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی هم در گفتگو با خبر آنلاین پرداخت ۸۰ هزار دلار از سوی باشگاه به ریوالدو را تائید می کند.همچنین ۱۰ هزار دلار از این ۸۰ هزار دلار به عنوان حق الزحمه به امید مظلومی رسیده است.

 

حال این سوال پیش می اید ۳۰ هزار دلار ریوالدو گرفته و ۱۰ هزار دلار مدیر برنامه اش ۴۰ هزار دلار باقیمانده کجا رفته؟ امید مظلومی در این باره اظهار بی اطلاعی می کند و احتمال می دهد که ایجنت برزیلی ریوالدو این مبلغ را برداشته باشد.به هر ترتیب همین مسائل مالی باعث شد تا ریوالدو قرارداش را فسخ کند. جالب اینکه مدیران استقلال هم از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کنند.

 

علی نظری جویباری، و محسن بزرگی معاونان باشگاه در جریان نیستند چه شده است؟ از طرفی گفته شد ریوالدو باید بخشی از ۸۰ هزار دلار را برگرداند و بعد قراردادش را فسخ کند اما ظاهرا او بدون آنکه پولی برگرداند فسخ کرد.بازنده اصلی استقلال بوده که حدود ۲۵۰ میلیون تومان از پولش در این قرار داد به باد رفت و نیمی از ۱۲۵ میلیون گم شده است.در این میان چند سوال هم پیش می آید؟
اگر ۴۰ هزار دلار گم شده به ایجنت برزیلی ریوالدو رسیده چرا ریوالدو از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و اصلا چه کسی پول را به حساب ایجنت ریخته؟ پس بعید است ۴۰ هزار دلار دست ایجنت برزیلی باشد.

اگر پول گم شده در دست ریوالدو و مدیر برنامه هایش است چرا استقلالی ها خیلی زود کوتاه آمدند و قرارداد ریوالدو را فسخ کردند؟

 

دستگاه حراستی و نظارتی هم دنبال حل این معمای پیچیده اند./

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *