برترین های مسابقات اسکیت جام بانوی قدسیان معرفی شدند

مهدی دواتگر

مسابقات اسکیت جام بانوی قدسیان با حضور ۱۰۰ ورزشکار در رده سنی نونهالان و در ماده های مختلف با همکاری معاونت تفریحی ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و هیأت اسکیت استان اصفهان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند. در پایان این جشنواره از برترین مربی، داور و ورزشکار اخلاق نیز تقدیر و لوح یاد بود اهدا شد.

حسن مالکی رییس هیأت اسکیت استان اصفهان در مورد برگزاری این مسابقات بیان داشت: ما توانستیم همکاری بسیار خوبی با معاونت تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان جهت برگزاری این مسابقات داشته باشیم تا بتوانیم شور و نشاط را در بین ورزشکاران و مردم شهر در ماه مبارک رمضان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این مسابقات شد و در آینده نیز با حضور آقای ناظریان و دید مثبتی که به ورزش همگانی و قهرمانی دارند، این همکاری ادامه خواهد داشت. همیشه مسابقاتی که به این صورت در بین مردم و تمام ورزشکاران بوده، استعدادهایی نیز کشف شده که در این دوره از مسابقات هم این اتفاق افتاد.

حسین حیدری مسئول هیأت اسکیت شهرستان اصفهان نیز در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات بسیار خوب و پسندیده بود و همکاری ما با شهرداری باعث شد تا از مجموعه ورزشی آبشار استفاده کنیم و این موضوع می تواند به ورزشکاران و قهرمانان ما کمک کند.

وی ادامه داد: در این مسابقات استعدادیابی نیز انجام دادیم و نکته قابل توجه این است که ورزشکاری که در مسابقات کشوری قهرمان شده بود در این مسابقات مقام دوم را کسب کرد و رقابت بین کسانی بود که تاکنون در مسابقات کشوری حضور نداشتند و این امر نوید بخش روزهای بسیار خوبی برای استعدادهای جدید در این ورزش است.

طبق نتایج اعلام شده در رده سنی ۸ سال: هستی گل افشان، الینا عالیپور و غزل صادقی، رده سنی ۹ سال: آتنا وطن خواه، سارینا رستم پور و انوشا امینی، رده سنی ۱۰ سال: یاسمین نصیری ، لیلا براتی نیا و فاطمه براتی، رده سنی ۱۱ سال: پانیا دادخواه ، سوگند دهقانی و مبینا قربانی، رده سنی ۱۲ سال: فریده کریمی ، سارا عبداللهی و فاطمه داوود وند و رده سنی ۱۳ سال: شهرزاد اکبری، زهرا داوودوند و کیمیا نیکبخت نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *