خیانت‌های منافقین

نفیسه اله‌دادی

با وقوع انقلاب اسلامی، فیض این انقلاب شامل افرادی همچون مسعود رجوی نیز گشت. او به همراه سایر منافقین که در دوران پهلوی در زندان بودند، از زندان آزاد شدند و به ساماندهی سازمان پرداختند. مخالفت‌های منافقین با جمهوری اسلامی در آغاز وجهه‌ی علنی و بارزی نداشت. اما با مخالفت جدی این سازمان با شرکت در انتخابات خبرگان قانون اساسی، این مخالفت آشکار و علنی گشت. این مخالت تا جایی پیش رفت که مجاهدین خلق در سال ۱۳۶۰ به صورت رسمی جنگ مسلحانه علیه کشور را اعلام کردند. با شروع رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری، مسعود رجوی، رئیس فرقه منافقین نتوانست صلاحیت حضور در این رقابت ها را به دلیل عدم رای به قانون اساسی کسب کند. او این بار نظام را تهدید کرد و اعلام کرد: «اگر شرایط بر ما تنگ شود ایران ترکیه نخواهد شد، ایران را لبنان خواهیم کرد». با این وجود با به قدرت رسید بنی صدر، سازمان سعی کرد تا با استفاده از اختلافات درون حاکمیتی، به نفع وی وارد عمل شود.

یکی از مواردی که باعث می شود مردم ایران هرگز منافقین را نبخشند، خیانت ننگین همراه با صدام حسین، جنایتکار جنگی خاورمیانه است. در حالیکه صدام حسین عزم خود را برای نابودی و تجزیه ایران جزم کرده بود، مسعود رجوی در سال ۱۳۶۵ پس از ملاقات با طارق عزیز، معاون صدام و در تلاش برای پیدا کردن مکانی جهت حضور خود و نیروهایش، راهی عراق شد.

با همه خیانت‌ها و کشتارهای منافقین، سازمانی که بیش از ۱۷ هزار ایرانی را به قتل رسانده و همچنان نیز برای مقابله با ایران اسلحه را بر زمین نگذاشته است، در نهایت از لیست گروه های تروریستی خارج شد. منافقین، هم‌شأن با داعش هستند و مانند داعش نیز سرکرده‌ای برای خود دارند؛ مریم رجوی با نام اصلی مریم قجرعضدانلو رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران است! که در فرانسه لانه کرده‌اند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *