۴ اصفهانی در اردوی تیم ملی واترپلو کشور

الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران اسامی ۳۴ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد که چهار بازیکن از اصفهان به تیم ملی راه پیدا کرده اند.
نیما خوشخبت، محسن جلیلی، امیرمحمد سجادیان و فرشید شاکری بازیکنان اصفهانی هستند که نامشان در لیست واترپلو تیم ملی کشورمان به چشم می خورد.
نخستین دوره اردوی تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران زیر نظر سرمربی جدید تیم ملی از ۶ مهرماه آغاز می‌شود.
اصفهان، قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ فول کنتاکت کشور

مسابقات کیک بوکسینگ فول کنتاکت (wkf) قهرمانی کشور با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.
۱۴ تیم از استان‌های تهران، البرز، مرکزی، فارس، کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، گلستان، اصفهان «الف» و اصفهان «ب» در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.
این مسابقات روز پنجشنبه دوم مهرماه و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی اصفهان در سالن ۱۷ شهریور ورزشگاه تختی برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها، تیم اصفهان «الف» با ۱۴۵ امتیاز قهرمان شد، تیم مرکزی با ۱۲۵ امتیاز بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و اصفهان «ب» با ۱۱۵ امتیاز به مقام سوم دست یافت.
نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های برون مرزی اعزام خواهند شد.
حسین ناطقی رکابزن ملی پوش اصفهانی در راه کره جنوبی

حسین ناطقی ملی پوش رکابزن اصفهانی تنها نماینده دوچرخه سواری استان اصفهان در اولین حضور کاروان دوچرخه سواری ارتش های جهان (سیزم)در کره جنوبی است که تیم ملی ایران در دو ماده جاده وتایم تریل جاده شرکت خواهد کرد.
گفتنی است ششمین دوره مسابقات ارتش‌های جهان از ۱۰ مهرماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. این رقابت ها با حضور ۸ هزار سرباز از ۱۰۰ کشور جهان در شهر مونگ گئونگ کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان با ۱۰ ورزشکار برای حضور در این رقابت‌ها جمعه ۹۴/۷/۱۰ راهی کره جنوبی شد.
گیتی‌پسند یک پله سقوط کرد
تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان که در چند هفته اخیر با عملکردی بسیار خوب تا رده دوم جدول صعود کرده و سایه به سایه در تعقیب تاسیسات بود در این هفته در برابر دبیری تبریز متحمل شکست شد و علاوه بر از دست دادن ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار یک پله هم در جدول سقوط کرد.
دیدار گیتی پسند و دبیری تبریز با نتیجه ۵ بر ۳ به سود دبیری تبریز به پایان رسید، البته شاید این شوک پس از عملکرد خوب این تیم در هفته‌های اخیر برای خوراکچی و شاگردانش لازم بود تا تلنگری باشد برای حضوری قدرتمند در ادامه لیگ و کسب تجربه برای زمان‌هایی که از حریف پیشی می گیرند تا بازی را تمام شده فرض نکنند و تا ثانیه آخر برای دفاع از موفقیت خود با تمرکز بالا
بجنگند.
هندبال ذوب آهن از صدر جدول فاصله گرفت
تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوم لیگ برتر متوقف شد و یک پله در جدول رده‌بندی نزول کرد.
شاگردان پروانه کوهیان در تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان که در هفته دوم لیگ برتر میهمان هدف پویان جوان قم بودند با وجود برتری با اختلاف ۳ گل تا دقایق پایانی این مسابقه، درنهایت تن به تساوی ۲۳ بر ۲۳ دادند.
با این نتیجه ذوب‌آهن ۳ امتیازی شد و از صدر جدول به رده دوم جدول گروه B سقوط کرد و تیم شهرداری سنندج که برابر شهید چمران لارستان به پیروزی ۲۱ بر ۱۳ رسید جای سبزپوشان اصفهانی را گرفت.
آینده‌سازان ملوان را هم
شکست داد
تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، ملوان بندرانزلی را در خانه‌اش شکست داد.
تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان میهن نجف‌آباد ، در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان میهمان ملوان بندرانزلی بود که دیدار این دو تیم یه مانند فصول گذشته حساس و نزدیک دنبال شد و این آینده‌سازان میهن نجف‌آباد بود که درنهایت موفق به شکست ۲ بر یک میزبان خود شد و ۳ امتیاز شیرین از بندرانزلی به ارمغان آورد. به این ترتیب نماینده اصفهان که در هفته سوم لیگ برتر هم موفق شده بود شهرداری بم قهرمان فصل گذشته مسابقات را شکست دهد، با شکست نایب‌قهرمان فصل گذشته برای سایر حریفان خود خط و نشان کشید.
اصفهانی‎ها اولین پیروزی خانگی خود را جشن گرفتند

تیم‌های اصفهانی به اولین پیروزی خانگی خود در لیگ برتر هندبال دست یافتند.
هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد و هر دو نماینده استان در این مسابقات موفق به شکست حریفان خود شدند.
سپاهان که در حضور تماشاگران خود در سالن شهید سجادی میزبان پاس همدان بود، این تیم را با شکست ۳۶ بر ۲۰ بدرقه کرد. این اولین پیروزی خانگی زردپوشان اصفهانی در لیگ امسال بود و سپاهان با این نتیجه ۴ امتیازی شد اما در رده چهارم جدول رده‌بندی گروه «الف» باقی ماند.
در گروه «ب»، شهرداری کاشان اولین پیروزی لیگ برتری خود را جشن گرفت. شاگردان علی ربیع که میزبان نیروی زمینی تهران بودند میهمان خود را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ شکست دادند.
به این ترتیب دور رفت مرحله گروهی لیگ برتر به پایان رسید و این مسابقات تا اوایل آذرماه تعطیل خواهد شد تا در این مدت تیم ملی خود را مهیای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک
کند.
نی در ار
کاشی نیلو در انتظار روزهای خوب نیم‌فصل دوم
تیم فوتسال کاشی نیلو در دیدار با شهید منصوری قرچک بازی را با نتیجه ۲ بر ۵ به حریف خود واگذار کرد.
دیگر نماینده اصفهان که در هفته‌های اخیر شرایط سختی را پشت سر گذاشته بود این هفته با کمی توجه از سوی مسئولان باشگاه روبرو شد در حدی که لطف کرده و تیم را برای انجام دیدار هفته دوازدهم مقابل شهید منصوری به قرچک اعزام کردند.
اما گفته می‌شود مسئولان باشگاه کاشی نیلو برای تقویت تیم در فصل وعده‌هایی داده‌اند و به همین ترتیب این تیم جوان که با شکست‌های متوالی قعرنشین ثابت جدول شده امیدوار است بازی آخر نیم‌فصل خود را هم پشت سر گذاشته و با مساعدت احتمالی باشگاه در نیم‌فصل دوم به شکلی بهتر وارد لیگ شود و با کسب نتایج خوب از شایستگی‌های خود و فوتسال اصفهان دفاع کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *