پیروزی نمایندگان استان اصفهان در مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی جنوب کشور

نمایندگان هندبال استان اصفهان در دور اول مسابقات هندبال ساحلی منطقه جنوب کشور به پیروزی رسیدند.
به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیات هندبال استان ، دور اول و دوم مسابقات هندبال ساحلی منطقه جنوب کشور دهم مهرماه سال جاری به میزبانی بوشهر آغاز شد .
این رقابتها با حضورتیمهای پیام صنعت اصفهان، هیئت نجف آباد و پنج تیم دیگر برگزار شد که در دور اول پیام صنعت اصفهان دو بر صفر تیم تربیت بدنی بوشهر را مغلوب خود نمود و تیم هیئت هندبال نجف آباد هم با نتیجه دو بر صفر از سد نوید فلز بوشهر گذشت .
گفتنی است در دور دوم این رقابتها تیم هندبال هیئت نجف آباد با نتیجه دو بر صفر مغلوب برق شیراز شد .

مسیر سخت کشتی فرنگی تا رسیدن به المپیک

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور تمامی ستارگان عناون دار و با تجربه در کنار جوانان باانگیزه و آینده‌دار از عصر امروز در خانه کشتی تهران استارت می‌خورد و محمد بنا بار دیگر با همکاری مربیان همیشگی خود، قرار است این کشتی به گل نشسته را به ساحل امید و موفقیت در المپیک ۲۰۱۶ ریو برساند.
به گفته حسام الدین جعفری سرپرست جدید تیم ملی کشتی فرنگی، اردویی که از عصر امروز آغاز می‌شود، بر خلاف عنوان آن یعنی اردوی هماهنگی، به هیچوجه اردویی ساده و راحت نیست و فرنگی کاران باید از فردا تمرینات سنگین و جدی خود را به دلیل محدودیت زمان تا المپیک آغاز کنند.
۳۴ فرنگی کار در این اردو حضور خواهد داشت که دربین اسامی مردان عنوان دار کشتی ایران همچون، حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی، حبیب اله اخلاقی، افشین بیابانگرد، قاسم رضایی، بشیر باباجانزاده، یوسف قادریان، مهدی علیاری و دیگر چهره های شناته شده دیده می‌شود.

والیبال ایران درجام جهانی «خالی»کرد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا عملکرد والیبالیست‌های ایران در رقابتهای جام جهانی را ضعیف قلمداد کرد. با این حال وی تاکید کرد که تیم ملی ایران شایستگی حضور در بازی‌های المپیک برزیل را دارد.به گزارش خبرنگار مهر، مائورو بروتو در پایان رقابتهای لیگ جهانی به دلیل مشکلاتی که با بازیکنان ایتالیا داشت، جای خود را به جیان لورنزو بلنگینی داد.وی که همواره از تحسین کنندگان پیشرفت والیبال ایران بوده است، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ایران در رقابتهای ژاپن اظهار کرد: من بازی‌های ایران در جام جهانی را دنبال کردم. به نظر من این تیم «خالی» کرده بود، به ویژه از نقطه نظر احساسی. سوال من اینجاست که چه اتفاقی بر سر اسلوبودان کواچ آمده است؟وی در ادامه افزود: امیدوارم ایران بتواند به بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو راه پیدا کند زیرا این تیم شایسته این حضور هست. در واقع تمام کشور شما شایسته حضور در المپیک است.

نامه خداحافظی نویدکیا هم راز قهرش را فاش نکرد

یک زمان با حضور خودم و بضاعتی که داشتم این کار را انجام می‌دادم اکنون به دلایلی غیرقابل گفتن با غیبت خودم همان کار را می‌کنم. سکوت وخانه‌نشینی را به سود سپاهان می‌دانم، شاید روزی ناگفتنی‌های کنونی را گذشت زمان بازگو کند.کاپیتان تیم سپاهان که در هر چهار قهرمانی این تیم قدرتمند نقش بسزایی ایفا کرده بود، از این تیم اصفهانی خداحافظی کرد.به گزارش تابناک ورزشی به نقل از فارس محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان که از پایان لیگ پانزدهم زمزمه قهر و جدایی اش از طلایی پوشان به گئش می رسید، پس از سه ماه سکوت و پنهان شدن از انظارعمومی، عصر امروز با ارسال بیانیه‌ای به شرح زیر از خداحافظی خود با تیم زردپوش اصفهانی خبر داد:«به نام خدا… همه عمر کوشیدم برای مردم شریف اصفهان و تیم محبوبم مفید باشم. یک زمان با حضور خودم و بضاعتی که داشتم این کار را انجام می‌دادم اکنون به دلایلی غیرقابل گفتن با غیبت خودم همان کار را می‌کنم. سکوت وخانه‌نشینی را به سود سپاهان می‌دانم، شاید روزی ناگفتنی‌های کنونی را گذشت زمان بازگو کند.

نگرانی کی‌روش از وضعیت روحی طارمی، سوشا و عالیشاه!

درگذشت ناگهانی هادی نوروزی، کاپیتان ۳۰ ساله پرسپولیس شوک بزرگی به جامعه فوتبال و ورزش وارد کرد؛ شوکی که تیم ملی فوتبال کشورمان هم از آن بی نصیب نماند.
به گزارش کیمیای کویر ، به نقل از شبکه خبری پچ پچ ، تیم ملی ایران که برای کسب آمادگی بیشتر جهت بازی با عمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اردوی تدارکاتی اش را در دبی امارات برپا کرده، از شوک خبر درگذشت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس متاثر شده است. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی هم با درک شرایط روحی ملی پوش، تمهیداتی را برای کم کردن تالمات آنها در نظر گرفته است.هرچند همه ملی پوشان حتی آنهایی که مثل اشکان دژاگه آشنایی زیادی با نوروزی نداشته اند، از اتفاق تلخی که برای کاپیتان سرخپوشان رخ داده متاثر هستند؛ اما سه ملی پوش پرسپولیس شرایط روحی ناگوارتری دارند. سوشا مکانی، مهدی طارمی و امید عالیشاه سه ملی پوش پرسپولیس پس از شنیده خبر درگذشت کاپیتانشان چنان متاثر و مبهوت شده اند که بی اختیار اشکشان جاری می شود. به همین دلیل، تمرین تیم ملی نیز تحت تاثیر حال و هوای این سه ملی پوش قرار می گیرد.
کی روش که خود پس از درگذشت نوروزی با گفتن تسلیت و ابراز همدردی با جامعه فوتبال ایران و خانواده آن مرحوم تاثر عمیقش را از این اتفاق تلخ نشان داد، نگران شرایط روحی طارمی، عالیشاه و سوشا است. وی برای بهبود روحیه و تغییر حال و هوای آنها به کرات با این سه ملی پوش صحبت کرده است.
البته سرمربی تیم ملی از بازیکنان باتجربه و قدیمی تیم ملی مثل سیدجلال حسینی و آندرانیک تیموریان هم خواسته بیشتر حواسشان به ملی پوشان پرسپولیس باشند و سعی کنند با صحبت و دلداری دادن، روحیه شان را تا بازی با عمان برگردانند

رئیس فیفا درگذشت نوروزی را تسلیت گفت

سپ‌بلاتر رئیس فیفا با انتشار پیامی درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت.
جوزف سپ بلاتر در نامه ارسالی خود نوشت: تسلیت صمیمانه من را بابت درگذشت غم انگیز هادی نوروزی، بازیکن تیم پرسپولیس و فعال در عرصه های بین المللی پذیرا باشید. او در سن جوانی و ۳۰ سالگی ما را خیلی زود ترک کرد و فدراسیون بین المللی فوتبال از شنیدن این خبر ناگوار بسیار ناراحت است.
وی در ادامه افزود: من از طرف تمام جامعه بین المللی فوتبال تقاضامندم که پیام تسلیت ما را از صمیم قلب به خانواده و عزیزان ایشان برسانید.
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در پایان گفت: امیدواریم در این زمان غم و اندوه کلاممان موجب آرامش و تسکین برای بازماندگان وی
باشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *