مسابقات کاراته بانوان کشور به میزبانی مبارکه برگزار شد

مسابقات کاراته بانوان کشور در شهرستان مبارکه با حضور بیش از ۱۵ استان و در پایان با قهرمانی تیم استان اصفهان به کار خود خاتمه داد.
به گزارش صاحب نیوز به نقل از مبارکه نا، مسابقات کاراته بانوان کشور در شهرستان مبارکه با حضور بیش از ۱۵ استان و در پایان با قهرمانی تیم استان اصفهان به کار خود خاتمه داد.این مسابقات در سبک شوتوکان و باحضور ۱۵ استان و در چهار رده نونهالان،نوجوانان،جوانان و امید برگزار شد .قهرمانان این سری از مسابقات در مسابقات کاپ ایران زمین و در اردوی تیم ملی کاراته کشور حضور پیدا خواهند کرد.در این سری از مسابقات در مجموع تیمی استان های اصفهان،مازندران و تهران مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بازیکن مدنظر پرسپولیس مورد توجه ژاپنی ها

تاکنون پیش نیامده بازیکنی از ایران در جی لیگ ژاپن به میدان برود. تنها دو فصل قبل بود که برخی رسانه‌ها از پیشنهاداتی برای آندرانیک تیموریان خبر دادند که در نهایت هم این بازیکن راهی لیگ ستارگان قطر شد. حالا خبر می‌رسد یکی دو تیم بالای جدول جی‌لیگ سخت در تلاش هستند تا مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش ایرانی تیانجین‌چدا چین را برای فصل آتی به خدمت بگیرند. پدیده ایران در جام ملت های آسیا که قراردادش با باشگاه چینی تا یک ماه و نیم دیگر به پایان می رسد سخت مورد توجه ژاپنی ها قرار گرفته تا جایی که مذاکرات بعد از بازی ایران و ژاپن در تهران به صورت جدی تری ادامه یافت. پیش از این برانکو ایوانکوویچ نیز برای ترمیم خط دفاعی پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بوده هر چند که مدافع ملی پوش ایرانی با اعلام این موضوع که اولویتش حضور در لیگ های اروپایی است از دادن جواب نهایی به پرسپولیس و باشگاه های ژاپنی طفره رفته و همه چیز را به ماه های آتی موکول کرد. جی‌لیگ هم مثل بسیاری از لیگ های شرق آسیا تا یک ماه دیگر به اتمام می رسد و نقل و انتقالات در باشگاه های ژاپنی از دسامبر در دستور کار مدیران باشگاه‌ها قرار می گیرد.

ورزش مکمل خوبی برای داشتن جامعه ای سالم است

وظیفه اصلی ما رشد میزان علاقه‌مندی جامعه به فعالیت‌های ورزشی است چراکه در این صورت می‌توانیم شاهد جامعه‌ای سالم در شهر، استان و میهن خود باشیم.
حسن زیبایی، پس از برگزاری دعای پرفیض زیارت عاشورا در اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، در جمع کارکنان روز ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش تبریک گفت و اظهار داشت: جامعه پایدار نیازمند خانواده‌های سالم است و خانواده سالم زمانی شکل می‌گیرد که افراد اوقات فراغت خود را به فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهند.وی بیان کرد: بر اساس توصیه‌های بزرگان دین و انقلاب، ورزش بهترین وسیله برای رسیدن به سلامت خانواده است بنابراین باید هرگونه تلاشی صورت بگیرد تا در جامعه، ورزش در بین خانواده‌ها با جدیت دنبال شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اگر ورزش در برنامه روزانه افراد شهر قرار گرفت آن وقت می‌توانیم فعالیت خود را موثر قلمداد کنیم، و نباید فراموش کنیم که ورزش باید در سبد خانوارها قرار بگیرد.

کارشکنی روس‌ها در صدور روادید تیم کشتی ایران

تعلل روس‌ها در صدور روادید باعث تا اعزام کشتی گیران ایران به رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام سایتی اف با مشکل روبرو شود.
به گزارش کیمیای کویر و به نقل از خبرگزاری مهر، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام سایتی اف روسیه روزهای ۱ تا ۳ آبان ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می شود. به رغم ارسال مدارک کشتی گیران کشورمان برای فدراسیون کشتی روسیه، هنوز روند صدور روادید برای کشتی گیران‌مان انجام نشده و روس‌ها در اقدامی همیشگی در این امر تعلل می کنند.
این در حالی است که تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان هرساله در این رقابتها شرکت می کند و امسال نیز برای حضور در این رقابتها از یک ماه قبل در اردوهای بجنورد و تهران در حال آماده‌سازی است.

کلاس مربیگری درجه یک والیبال،ویژه بانوان اصفهانی!

برای نخستین مرتبه یک دوره کلاس مربیگری والیبال ویژه بانوان ملی پوش اصفهانی، به میزبانی هیئت والیبال استان دراصفهان برگزارشد.
به همت والای هیئت والیبال استان اصفهان ، یک دوره کلاس مربیگری درجه یک والیبال بانوان، ویژه بازیکنان تیم ملی باشرکت ۲۸نفردر سالن های مرحوم حسن رهنمای مجموعه ورزشی ملت ، هفده شهریورورزشگاه جهان پهلوان تختی و شهید لاوی اصفهان برگزارشد.مدرسین این کلاس خانمها، میتراشعبانیان ازتهران و فریباصادقی ازاصفهان دومدرس رسمی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران بودند که طی روزهای ۱۶لغایت ۲۳ مهرماه سال جاری شرکت کنندگان را با آخرین دستاوردهای نوین مربیگری والیبال آشنا کردند ودرپایان اعلام گردید به نفراتی که توانسته اند با موفقیت ازعهده ی آزمون نهایی این کلاس برآیند از سوی فدراسیون،گواهینامه قبولی وکارت مربیگری درجه یک داده خواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *