خوروش: قهرمانی نیم‌فصل رامی‌خواهیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی سپاهان و استقلال، یک دیدار ۶ امتیازی است و تیم ما هرطور شده باید در این مسابقه نتیجه
بگیرد.
رسول خوروش با اشاره به شرایط تیم سپاهان برای دیدار مقابل استقلال تهران در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم ما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و باید تلاش کنیم که وضعیت خود را با پیروزی مقابل استقلال تهران بسیار بهتر کنیم.وی درباره اهمیت دیدار تیمش مقابل استقلال تهران ادامه داد: بازی با استقلال تهران یکی از بازی‌های سخت ما به شمار می‌رود اما تلاش می‌کنیم که در این مسابقه پیروزی را کسب کرده و نتیجه بگیریم.سرپرست سپاهان بازی مقابل سپاهان را شش امتیازی خواند و بیان داشت: ما باید در این مسابقه نتیجه بگیریم زیرا این مسابقه یک بازی شش امتیازی به شمار می‌رود و ما باید هر طور شده، در آن نتیجه کسب کنیم.وی با انتقاد از کیفیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: متأسفانه زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حال حاضر وضعیت بسیار بدی دارد و بازیکنان ذوب‌آهن نیز حق دارند که درباره کیفیت این زمین انتقاد داشته باشند.
خوروش ادامه داد: کیفیت زمین چمن فولادشهر روی بازی تیم‌های خوب تأثیر می‌گذارد و شاید یکی از دلایل نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در بازی‌های اخیر این تیم، زمین فولادشهر باشد بنابراین امیدوارم مسئولان فکری به حال این زمین کنند.

تجلیل از پیشکسوتان ورزش شهرستان اصفهان 

مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزش شهرستان اصفهان با حضور حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید.
حسین زیبایی در این مراسم که در اداره ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: باید برای پیشکسوتان ورزش احترام قائل گردید چراکه این عزیزان با کوله باری از تجربه می توانند در راه توسعه ورزش ما را یاری کنند.
وی ادامه داد: پیشکسوتان مهره های سوخته نمی باشند بلکه با توجه به داشتن تجربه و تخصص، آنها می توانند در امر توسعه ورزش صاحب نظر و موثر باشند.
حسینی زیبایی تاکید کرد: ریشه تنومند و با ارزش ورزش هر استان و یا شهر پیشکسوتان آن هستند و با توجه به ارتباط قوی ودیرینه این عزیزان با مردم و مسئولین می توانند رایزنی های خوبی برای ارتقای ورزش داشته باشند .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در پایان گفت: روحیه جوانمردی و اخلاق ورزشی و منش پهلوانی جز با حضور پیشکسوتان ورزشی و انتقال این روحیه به جوانان عزیز امکان پذیر
نمی باشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *