در هفته یازدهم لیگ برتر؛ ذوب‌آهن دو غایب در مصاف با راه‌آهن دارد/ مشکلات سبزپوشان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با مشکل غیبت دو بازیکن خود به دلیل مصدومیت مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و بازی مقابل راه‌آهن تهران، با مشکل غیبت دو بازیکن خود به دلیل مصدومیت مواجه است.

این تیم اصفهانی که از ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه به مصاف راه‌آهن می‌رود، در این مسابقه مهرداد قنبری و محمد نژاد مهدی، دو مدافع خود را در اختیار ندارد.

قنبری که در هفته‌های گذشته برای ذوب‌آهن در ترکیب این تیم به میدان نمی‌رفت، همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند و نژاد مهدی نیز به تازگی با مصدومیت مواجه شده است.

علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصدومیت این بازیکن تیم اصفهانی گفت: بعد از مصدومیت شدید قنبری، حال نژاد مهدی به جمع مصدومان ما اضافه شده و او به دلیل شکستگی از ناحیه کف پا تا دو ماه نمی‌تواند برای تیم به میدان برود.

وی ادامه داد: متأسفانه به مهرداد قنبری نیز همچنین به دلیل مصدومیت در این بازی برای تیم ما به میدان نمی‌رود و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

سرپرست ذوب‌آهن اصفهان افزود: البته ما برای این مسابقه بازیکن محرومی نداریم و تنها چند بازیکن دو اخطاره داریم که در صورت دریافت کارت زرد سوم، برای بازی آینده ما دچار محرومیت می‌شوند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و راه‌آهن تهران از ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *