حاشیه های دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی؛ هوادارن پرسپولیس نمکدان شکستند/ فحاشی به عادت فوتبال تبدیل شده است!

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ به سود ذوب آهن به پایان رسید.

این دیدار با حواشی جالبی همراه بود که شمار را به دیدن آن دعوت می کنم:

* حدود ۱۲۰۰۰ نفر از نزدیک شاهد این بازی بودند.
* هواداران پرسپولیس اکثراً با پرچم‌های قرمز و شماره ۲۴ که روی صورت خود کشیده‌اند به ورزشگاه فولادشهر آمده بودند و تماشاگران ذوب آهن هم با پرچم های سبزی که در دست داشتند جلوه زیبایی به ورزشگاه داده بودند.
* طبق قانون ۱۰% ورزشگاه در اختیار هوادارن پرسپولیس بود که پس از پر شدن ۱۰ درصد، به رسم مهمان نوازی سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن، قسمت دیگری از ورزشگاه نیز در اختیار آنها قرار گرفت.
* قبل از شروع بازی توسط سعید آذری از محمود خوردبین و برانکو ایوانکوویچ به مناسبت زحمات فراوانی که در تیم ملی کشیده اند، تقدیر شد.
* لحظه آغاز بازی رجب زاده به سمت برانکو ایوانکوویچ رفت و در آغوش وی جا گرفت.
* در نیمه اول بازی فقط یک عکاس پشت دروازه ذوب آهن نشسته بود و همه عکاسان پشت دروازه پرسپولیس بودند.
* محسن مسلمان که فصل پیش در ذوب‌آهن شاگرد یحیی گل‌محمدی بود، قبل از آغاز بازی به سمت مربی پیشین خود نرفت.
*  در دقیقه ۲۴ و در یک صحنه خطا صادقی، دروازه بان پرسپولیس اخراج شد و اخراج او جو ورزشگاه را به شدت به هم ریخت و مسئولان باشگاه پرسپولیس به شدت به این تصمیم داور معترض بودند.
* پس از ۱۰ نفره شدن پرسپولیس هواداران این تیم نسبت به داور بازی فحاشی کردند.
* در پایان بازی در وقت معمول عکاسان، نیمکت پشت دروازه ذوب آهن را به پشت دروازه پرسپولیس بردند تا برای همه عکاسان جا باشد.
* بعد از پایان بازی تماشاگران پرسپولیس که با مهمان نوازی ذوب آهن ۳۰ % از ورزشگاه را در اختیار داشتند نمکدان شکستند و تعداد زیادی از صندلی های فولادشهر را شکستند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *