دفاع تمام قد قلعه نویی از برانکو

بحث متضرر شدن پرسپولیس از داوری های این فصل لیگ مسئله ای است که حتی سرمربی سابق باشگاه استقلال هم به آن پرداخته و می گوید:داوری ها مهندسی نیست از جای دیگر برانکو را می زنند.
به گزارش مشرق، بحث متضرر شدن پرسپولیس از داوری های این فصل لیگ مسئله ای است که حتی سرمربی سابق باشگاه استقلال هم به آن پرداخته و می گوید:داوری ها مهندسی نیست از جای دیگر برانکو را می زنند.
روزنامه گل از قول قلعه نویی می نویسد: ایوانکویچ حالا می فهمد من در این فوتبال چی کشیدم پیامک داده اند و تهدید کرده اند که به من تیم ندهند
مسابقه دوچرخه سواری
دانش آموزان کاشان
دانش آموزان کاشانی در یک مسابقه هیجان انگیز دوچرخه سواری ، مسیر ۷ کیلومتری میدان امام رضا(ع) تا پل اتوبان را رکاب زدند و نفرات برتر در پایان مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش صاحب نیوز به نقل از کاشان اول، بیش از ۱۰۰ دانش آموزان کاشانی ظهر امروز در یک مسابقه هیجان انگیز دوچرخه سواری که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و تعدادی از نهادهای همکار برپا شد، مسیر ۷ کیلومتری میدان امام رضا(ع) تا پل اتوبان را رکاب زدند و نفرات برتر در پایان مورد تجلیل قرار گرفتند. این رقابت به علت وضعیت آب و هوا در روز ۱۳ آبان، با یک روز تأخیر برپا شد
آینده سازان میهن نجف آباد به تساوی رضایت داد
تیم فوتبال بانوان، آینده سازان میهن نجف آباد در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برترکشور به تساوی رضایت داد.
به گزارش صاحب نیوز به نقل از بینا، در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که روز جمعه ۱۵ آبان ماه، به میزبانی ایلام برگزار شد، تیم آینده سازان میهن نجف آباد در مصاف با پالایش گاز ایلام به تساوی صفربرصفر رضایت داد.
نتایج رقابتهای دیگر هفته دهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
شهرداری بم صفر -ملوان بندر انزلی یک
نگین اشترانکوه ازنا صفر-شهرداری سیرجان صفر
وحدت ایثار گرگان یک -همیاری آذربایجان غربی
برای اولین بار در ایران: کسب سهمیه المپیک توسط یک ورزشکار معلول
در مسابقات توزیع سهمیه المپیک ریو در آسیا، زهرا نعمتی توانست در مرحله نیمه نهایی ٧-٣ حریف ویتنامی اش را شکست دهد و سهمیه المپیک را کسب کند.او اولین ورزشکار معلول ایرانی است که توانسته سهمیه المپیک را به دست آورد.
زهرا نعمتی نخستین و تنها زن در تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در سطح بازی‌های جهانی پارالمپیک شده است. و هیچ زن ایرانی تا کنون مدال طلای المپیک کسب نکرده است.
همچنین وی مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار پار المپیک شده بود.
نعمتی با برد برابر حریف ویتنامی به فینال رفت و برای کسب مدال طلا به میدان می رود.
باید دید او که توانسته با کسب مدال طلای پارالمپیک تاریخ سازشود، می تواند این مدال را در المپیک ریو تکرار کند؟ رویدادی هیجان انگیز برای نعمتی و ایرانیان.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *