پیشنهاد استقلال برای معاوضه برهانی با بازیکن سابق پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در حالی که برخی رسانه ها از پیشنهاد باشگاه استقلال به محمدرضا خلعتبری، بازیکن پیشین پرسپولیس خبر داده بودند این بازیکن هم در مصاحبه ای پیشنهاد استقلال را تایید کرد.
گویا با جدایی حسین فرکی سرمربی مستعفی سپاهان بازیکنانی که رابطه خوبی با او داشته اند نتوانسته اند با جو جدید و مربی گری محرم نویدکیا کنار بیایند که خلعتبری یکی از
آنهاست.
این بازیکن با توجه به شرایط فعلی سپاهان بدش نمی آید از این تیم جدا شود و گویا از پیشنهاد استقلال هم استقبال کرده است منتها باشگاه سپاهان هنوز در این باره نظرش را اعلام نکرده است.
گفته می شود مسئولان باشگاه استقلال پیشنهاد معاوضه آرش برهانی با خلعتبری را داده اند و حضور بازیکن سابق پرسپولیس در تیم استقلال به شرطی میسر می شود که سپاهانی ها با معاوضه او و برهانی موافقت کنند.

هدف ذوب آهن ، قهرمانی باشگاههای آسیا تا دو سال آینده است

دکتر سعد محمدی مدیر عامل شرکت و مسعود ابکاء مدیر عامل اسبق ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر با سعید آذری مدیر عامل باشگاه  و کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن  دیدار و گفتگو کردند. دکتر سعد محمدی در این دیدار از زحمات مدیر عامل باشگاه ، سرمربی و کادر فنی و اعضاء تیم فوتبال ذوب آهن قدردانی نمود و گفت : این تیم پتانسیل بالایی دارد و با اراده ، خودباوری و همچنین انتقال انرژی مثبت می تواند گام های استوارتری برای قهرمانی در لیگ برتر بردارد .وی افزود : با دقت و سرعت که لازمه آن تمرکز است می توان پله های ترقی را طی نمود . در حال حاضر با تفکر و برنامه ریزی مدونی که مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و سرمربی این تیم دارند ، رسیدن به قهرمانی دور از دسترس نیست .مسعود ابکاء مدیر عامل اسبق ذوب آهن با قدردانی از مدیر عامل شرکت ، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و یحیی گل محمدی گفت : همدلی و همزبانی عامل پیشرفت تیم ذوب آهن است .سعید آذری مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت : این دیدار به منظور ایجاد روحیه در بین اعضاء تیم فوتبال و تعامل هر چه بیشتر بین کارخانه و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن انجام گرفت . وی افزود : جایگاه فعلی تیم فوتبال ذوب آهن  حاصل حمایت های بی دریغ پرسنل سخت کوش شرکت و تلاش همه دست اندرکاران باشگاه و اعضاء تیم می باشد .آذری به تبدیل ذوب آهن به یک برند بین المللی اشاره کرد و گفت : برنامه استراتژیک سه ساله برای باشگاه ترسیم شده بود که با گذشت دو سال توانستیم به اغلب اهداف مورد نظر برسیم و وضعیت باشگاه مطلوب می باشد . وی افزود: هدف نهایی تیم فوتبال ذوب آهن کسب جام باشگاه های آسیا در سال       ۱۷-۲۰۱۶  است ، که این امر مستلزم تلاش دو چندان دست اندرکاران ، کادر فنی و اعضاء تیم است .مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن به روحیه و سازماندهی مناسب برای رسیدن به موفقیت اشاره کرد و گفت : در سایررشته های ورزشی از جمله وزنه برداری با گذشت دو هفته در صدر جدول هستیم . رشته والیبال نشسته در سالجاری قطعا سالی پرفروغ خواهد داشت. تیم های تکواندو ، بسکتبال و همچنین تیم های بانوان نیز در شرایط مطلوبی قرار دارند .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *