احتمال تعویق انتخابات تایید شد

احتمال به تعویق افتادن انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید شد. رضا حسنی‌خو، مدیر کل حراست وزرات ورزش و جوانان در این خصوص گفت: «این بستگی به آن دارد که آیا در اساسنامه جدید شکل ثبت نام کاندیداها تغییراتی خواهد داشت یا نه. اگر اساسنامه تصویب شده، مغایرتی با شرایط قبل جهت ثبت نام کاندیداها نداشته باشد که کار به روال قبل جلو خواهد رفت؛ اما اگر مغایرت داشته باشد، بار دیگر باید کاندیداهای انتخاباتی ثبت نام مجدد انجام دهند. به این ترتیب همه چیز بستگی به اساسنامه جدید دارد.»

جباری، سلطان پاس گل
در لیگ قطر
شماره هشت سابق استقلال این روزها در آن سوی آب‌های خلیج فارس هنر فوتبالی خود را به رخ می‌کشد تا حسرت غیبت او در تیم پایتخت بیش از پیش به چشم بیاید. در هفته بیست و چهارم لیگ، ستارگان قطر الاهلی در شرایطی مقابل مسیمیر انتهای جدولی و سقوط کرده به دسته پایین‌تر، به برتری ۲-۰ رسید که درخشش مجتبی جباری، ستاره ایرانی این تیم در میانه میدان غیر قابل کتمان بود. دادن هر دو پاس گل این تیم، بار دیگر ارزش‌های این هافبک خلاق و بازی‌ساز را به رخ کشید تا طرفداران استقلال که سال‌ها با بازی‌های درخشان مجتبی روزهای خوبی را در فوتبال ایران تجربه کرده بودند، بیشتر حسرت از دست دادن شماره ۸ را بخورند.

میثاقیان
روی نیمکت مس می‌نشیند
مس کرمان در دومین هفته متوالی، باید بدون حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت به میدان برود یا این مربی در بازی فردا با خیبر خرم آباد همراه مس کرمان خواهد بود؟ حجت جهرمی، سرپرست تیم مس کرمان در پاسخ به این سوال گفت: کارت مربیگری میثاقیان برای بازی گذشته نیز صادر شده، اما به دست ما نرسیده بود. او برای این دیدار مشکلی ندارد و می‌تواند روی نیمکت بنشیند. سایت باشگاه مس کرمان هم در این باره نوشته است: کارت سرمربیگری اکبر میثاقیان کاملا قانونی صادر شده است. هرچند برخی فشارها و شیطنت‌ها وجود دارد که مانع از حضور میثاقیان روی نیمکت مس نشود، اما فدراسیون فوتبال که کاملا قانونی این کارت را صادر کرده است، تحت هیچ شرایطی نباید اسیر این شیطنت‌ها و حاشیه‌سازی‌ها و فشارهای موجود بر روی خود شود و با تسلیم نشدن در برابر خواسته برخی، مبنی بر جلوگیری از نشستن میثاقیان بر روی نیمکت مس، نشان دهد که با همه تیم‌ها و افراد برخورد عادلانه‌ای دارد. کارت مربیگری میثاقیان هم اینک در اختیار سرپرست تیم مس قرار دارد.
توضیح ماجدی درباره ناراحتی قلعه‌نویی
میرشاد ماجدی سرپرست سابق استقلال تاکید کرد که بیشترین ناراحتی امیر قلعه‌نویی مربوط به نیم‌فصل نقل و انتقالاتی است که به آخرین فصل حضورش در این تیم مربوط می‌شود. به گزارش سایت فوتبال ایران، ماجدی درباره حرف‌های اخیر قلعه‌نویی که گفته است از بعضی‌ها در استقلال ناراحت است، گفت: مطمئنا قلعه‌نویی خودش بهتر می‌تواند در این مورد صحبت کند، ولی تنها چیزی که یادم می‌آید مربوط به نقل و انتقالات نیم فصل بود. در آخرین فصلی که او در استقلال حضور داشت، در نیم‌فصل، چند بازیکن مدنظر قلعه‌نویی بودند که باشگاه آن‌ها را جذب نکرد. آن زمان هیئت مدیره، مسئولیت نقل و انتقالات را از علی نظری جویباری گرفت و دوباره این مسئولیت را به او دادند. آن زمان اختلاف‌هایی وجود داشت و درنهایت بازیکنانی که مدنظر قلعه‌نویی بودند، جذب نشدند.

کاروان بنیادکار وارد اصفهان شد
کاروان تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان برای دیدار با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا شنبه‌شب وارد اصفهان شد. تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان ساعت ۲۳ شنبه شب وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت. این تیم سپس بلافاصله عازم هتل محل اسکان خود (هتل کوثر اصفهان) شد. گفتنی است
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و بنیادکار ازبکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر انجام خواهد شد.

حضور در تلویزیون
برای ما افتخار است
علی خسروی کارشناس داوری فوتبال ایران می‌گوید: به نظر من صندلی کارشناسی در برنامه‌های تلویزیونی مقدس است؛ بنابراین حضور در تلویزیون برای ما افتخار است. بنده در زمان داوری‌هایم نیز با وضو وارد زمین می‌شدم. اکنون در زمان کارشناسی این عمل را انجام می‌دهم و از خداوند می‌خواهم بهترین نظر را بدهم. اگر نتوانم کارشناسی درست انجام دهم، آنقدر شجاعت دارم که از آن تیم یا مربی عذرخواهی کنم. من اگر با داوری هم اختلاف داشته باشم، نباید در نظر دادنم تأثیر داشته باشد. همین الان از داوری مانند بیژن حیدری به دلایلی دلخورم؛ اما نمی‌توانم منکر قضاوت عالی او در بازی سپاهان و ملوان شوم. ما باید یاد بگیریم علایق شخصی خودمان را با کارمان نیامیزیم.
چزاره مالدینی درگذشت

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *