بهداد سلیمی برای المپیک استارت زد

امید اول طلای المپیک کاروان ایران که به دلیل مصدومیت ماه‌ها از میادین دور بود حالا یک بار دیگر تمرینات خود را از سر گرفته است. قوی‌ترین مرد المپیک لندن و صاحب مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه‌برداری، امید اول ایران برای المپیک ریو هم بود؛ اما بهداد سلیمی با مصدومیت شدیدی که تجربه کرد، ماه‌ها به درمان جراحی و فیزیوتراپی پرداخت. سوال اصلی طرفداران ورزش در چند ماه اخیر این بود که بهداد به المپیک خواهد رسید یا نه؟ اما او تمرینات جمعی خود را آغاز کرده است و استارت درخشش او در ریو بالاخره خورد. با این حال بهداد می‌گوید: «از روز شنبه تمرینات خود را در اردوی جمعی انجام می‌دهم. به هرحال راه دشواری پیش رویم است که ۵۰ درصد آن طی شده و ۵۰ درصد باقی مانده است. تلاش می‌کنم به لحاظ بدنی بتوانم به شرایط مطلوب برسم. کار، کار سختی است؛ اما اعتقاد من و همه این است که این کار شدنی است و می‌توانم به المپیک برسم. البته حضور در المپیک باید با افتخارآفرینی همراه باشد و تلاش خواهم کرد تا بتوانم افتخارآفرینی‌های قبلی را تکرار کنم.» گفتنی است نتیجه نه‌چندان موفق تیم ملی وزنه‌برداری ایران در مسابقات جهانی هیوستون و مصدومیت بهداد سلیمی، امیدها را برای کسب مدال در المپیک ریو به حداقل رساند؛ اما سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی در حاشیه تمرینات شاگردانش گفت: «فکر می‌کنم حداقل دو سه مدال می‌توانیم در المپیک بگیریم که یکی از آن‌ها طلا خواهد بود.»

مناجاتی: هیچکس در ازبکستان به ما سر نزد

مدیر فنی تیم تراکتورسازی اعلام کرد: اگر در بازی رفت برابر پاختاکور شرایط عادی بود، تیمش در آن دیدار شکست نمی‌خورد. مهدی مناجاتی درباره مصاف تیم تراکتورسازی برابر پاختاکور ازبکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا گفت: هرچقدر به اواخر لیگ نزدیک می‌شویم، به آمادگی بیشتری می‌رسیم و با تمریناتی که امیر قلعه‌نویی برای تیم در نظر گرفته است
امیدواریم با پیروزی برابر پاختاکور به روند خوبمان ادامه دهیم. در بازی رفت هم که به پاختاکور باختیم، مستحق شکست نبودیم. در آن بازی ناملایماتی زیادی با تیم ما شد و من واقعا نمی‌دانم که چرا آن رفتارها را با ما کردند. هیچکس در آن جا به ما سر نزد تا ببیند دچار چه گرفتاری‌هایی هستیم. خیلی به ما در ازبکستان سخت گذشت و اگر همه چیز در روال عادی بود آن‌ها را می‌بردیم. اکنون هم آمادیم تا جبران کنیم. وی با اشاره به وضعیت خوب تیمش در رقابت‌های لیگ برتر اضافه کرد: تیم تراکتورسازی در لیگ برتر هم شرایط خوبی پیدا کرده است و با تلاش قلعه‌نویی و همکارانش بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و دیدیم که توانستند با یک بازی خوب و منطقی از سد سایپا بگذرند. اگر این روند را ادامه دهیم و اندکی هم شانس داشته باشیم، می‌توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم. در حال حاضر صمیمیت در تراکتورسازی وجود دارد و انصافا مدیریت باشگاه هم پشت تیم ایستاده است. مطمئنا با ادامه این روند می‌توانیم به موفقیت برسیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *