سردار آزمون، جهانی می‌شود

مهاجم ایرانی شاغل در لیگ روسیه در گفت‌وگو با سایت فیفا اعلام کرد: دوست دارم مثل علی دایی شوم. سردار آزمون گفته است: تلاش می‌کنم مثل دایی مهاجم بزرگی برای ایران باشم؛ ولی اگر صادق باشیم، نمی‌خواهم خودم را سرگرم اهدافی این چنینی کنم. آنچه به دنبال آن هستم، این است که به ایران کمک کنم و به گلزنی برای ایران ادامه دهم که نهایت افتخار و غرور برای من است. هنوز خیلی جوان هستم و باید روی پیشرفت توانایی‌هایم تمرکز کنم.

نفت، باز هم در خانه اردو زد
ظاهرا قرار نیست مشکلات مالی نفت ‌تهران در این فصل تمام شود و این تیم، باز هم به دلیل همین مشکلات نتوانست به اردو برود.
در حالی که قرار بود اعضای تیم فوتبال نفت بعد از تمرین روز گذشته برای برگزاری بازی با پدیده در هتل اردو بزنند، به دلیل مشکلات مالی اردوی این تیم لغو شد. بازیکنان نفت‌تهران مثل بازی با گسترش فولاد به جای برگزاری اردو به خانه‌هایشان رفتند و قرار بود دیروز برای برگزاری بازی با پدیده دور هم جمع شوند. این اتفاق در حالی افتاده که اخباری درباره رضایت شرکت ملی نفت برای واگذاری این باشگاه در رسانه‌ها منتشر شد.

مصدومیت دوهفته‌ای دژآگه
اشکان دژآگه درباره مصدومیت خود گفت: در تمرین روز جمعه العربی، متاسفانه از ناحیه دوقلوی پای راست احساس درد کردم و بعد از مراجعه به پزشک باشگاه، از پای راستم عکس گرفتند که مشخص شد ۲ تا ۳ هفته نمی‌توانم در بازی‌ها و تمرینات حاضر شوم. او ادامه داد: در حال حاضر دو هفته مانده تا پایان لیگ ستارگان قطر که با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد به این دو بازی نخواهم رسید؛ اما آن طور که پزشکان گفته‌اند به بازی‌های کاپ امیر قطر می‌رسم و می‌توانم برای العربی بازی کنم. اشکان در پایان گفت: آن طور که عنوان شده، دو بازی پایانی لیگ ستارگان قطر را از دست خواهم داد؛ اما باید ببینیم مراحل درمانم به چه ترتیب پیش می‌رود. شاید در بازی آخر العربی بتوانم برای این تیم به میدان بروم.

مربی مشهور فوتبال
در شغل شالیکاری
مدیر تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در یک گفت‌وگوی تازه با برنامه لیگ یک، کماکان روی مواضع گذشته خود مبنی بر سرمربیگری اکبر میثاقیان در تیم مس کرمان پای فشرد. حسن‌زاده که در گفت‌وگوهایش مؤکد اعلام می‌کند باشگاه خونه‌به‌خونه با جدایی میثاقیان و حضور او در مس موافقت نکرده به مجری برنامه لیگ یک گفت: قصد دارد از میثاقیان در شغل دیگری استفاده کند و شاید او را به کارخانه شالیکوبی شرکتش در بابل بفرستد! او با تاکید بر این نکته که حمید درخشان، سرمربی خونه‌به‌خونه است و از او حمایت خواهد کرد، اعلام کرد: میثاقیان برای رسیدگی به وضعیتش باید به بابل برگردد و در آنجا به وضعیتش رسیدگی شود؛ اگرچه او دیگر صلاحیت مربیگری در این باشگاه را ندارد. باید دید واکنش مسی‌ها و اکبر میثاقیان به این جمله عجیب چه خواهد بود.
سرمربی سابق تیم امید اعتقاد دارد ۶ تیم برای قهرمانی در لیگ پانزدهم شانس دارند. هومن افاضلی می‌گوید: من فکر می‌کنم ۶ تیم استقلال
استقلال خوزستان، پرسپولیس، تراکتورسازی ذوب‌آهن و نفت‌تهران برای قهرمانی شانس دارند. البته اینکه من تیم‌های چهارم تا ششم را شانس قهرمانی می‌دانم، به این خاطر است که تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست می‌دهند و این شانس تیم‌های دیگر را بیشتر می‌کند.
او در پاسخ به این سوال که نقطه مثبت استقلال چیست که در بیشتر هفته‌های لیگ‌برتر در صدرجدول قرار گرفته است، می‌گوید: مهم‌ترین نقطه مثبت استقلال این است که این تیم از کمترین موقعیت می‌تواند نتیجه مطلوب بگیرد. فرصت‌طلبی نکته‌ای است که هر تیمی در ایران ندارد. مربی سابق تیم امید اعتقاد دارد شانس
۳ تیم اول جدول رده‌بندی نزدیک به هم است: من فکر می‌کنم تیم‌های استقلال، استقلال خوزستان و پرسپولیس شانس‌های تقریبا برابری برای قهرمانی دارند و اعتقاد دارم برنده دربی خیلی چیزها را مشخص می‌کند.

روستف، نمونه روسی لسترسیتی
روستف که دو بازیکن ایرانی دارد، همچون لسترسیتی به دنبال خلق شگفتی است. روستف دل دون، شهر بندری در جنوب روسیه است که در کنار دریای آزوف و نزدیکی مرز اوکراین قرار دارد. تیم این شهر که در فاصله هزار کیلومتری مسکو قرار دارد، همچون لسترسیتی در انگلیس در حال رقم زدن شگفتی دیگر
است.
روستف اکنون صدرنشین لیگ یک روسیه است و با یک امتیاز بیشتر نسبت به زسکا مسکو در این جایگاه قرار گرفته است. همچنین این تیم سه امتیاز بیشتر از لوکوموتیو و چهار امتیاز بیشتر از زنیت کسب کرده است.
آن‌ها بالاتر از سه تیم بزرگ روسیه که از لحاظ بودجه و افتخارات برتر هستند، قرار
گرفته‌اند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *